Avatar billede rusticolus Nybegynder
19. marts 2007 - 22:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvordan får jeg mere lys på skærmen?

Når jeg afbryder strømmen på min hp-bærbar og kører på batteri, dæmpes lyset i skærmen så meget at jeg dårlig kan se noget. Hvordan indstiller jeg den så den ikke skal dæmpe lyset når den kører i batteri-mode?

vh jimmi
Avatar billede screem_brille Novice
19. marts 2007 - 22:13 #1
tryk på FN knappen og og knappen med det blå lysstyrke pictogram (mener det er pil op)
Avatar billede kalp Novice
19. marts 2007 - 23:17 #2
du skal bare en tur i kontrolpanelet og finde batteristyring.. herunder er der både instillinger for hvordan tingene skal være med batteri eller kabeltilslutning.

At trykke FN og typisk F10 bliver trættende i længden..
så hellere lave det som fast indstillingen.
Avatar billede rusticolus Nybegynder
20. marts 2007 - 12:19 #3
Jeg vil gerne gøre det permanent, men kan ikke lige finde batteristyring i kontrolpanelet. Jeg kan kun finde strømstyrring og der er der ikke nogen indstillinger mht lyset i skærmen.
Avatar billede kalp Novice
20. marts 2007 - 12:32 #4
Det var også strømstyring det skulle hedde:)
har du tjekket under alle faneblade?
jeg har også en HP og det er der jeg indstiller det
Avatar billede rusticolus Nybegynder
20. marts 2007 - 13:32 #5
Ja. Jeg har set alle fanebladene: strømstyrringsmodeller,alarm, batterimåler, avanceret og dvale, men der ser jeg ikke noget med lys i skærmen...
Avatar billede kalp Novice
20. marts 2007 - 13:38 #6
du kan også bare klikke på batteriet nede ved uret og indstille det der.
Avatar billede screem_brille Novice
20. marts 2007 - 13:45 #7
eller genstarte, og gå i BIOS og indstille det der.
Avatar billede rusticolus Nybegynder
20. marts 2007 - 13:50 #8
gawi: jeg tror ikke vi har sammme muligheder. Jeg har ingen indstillingsmuligheder når jeg klikker på batteriet ved uret.
Avatar billede rusticolus Nybegynder
01. juni 2007 - 12:15 #9
ja det er jo lige til.... Tak