Avatar billede chenned Nybegynder
09. august 2007 - 12:32 Der er 2 kommentarer

Lydoutputenhed / Lyddriver

Hej .. jeg har lige fået en helt ny com. med vista. Lyden fungerer dog ikke optimalt. i starten virkede lyden fin,men nu er den helt holdt op og nede i højre hjørne står der at der ikke er installeret en lydoutpuenhed. Jeg har været inde på producentens hjemmeside og hente driver, dog uden resultat. Nogen der har en ide eller problemløsning ?

Det er Onboard og bundkortet er fra Gigabyte. : GA-P35-DS4, Intel P35. GLAN, 8 Channel Surround Audio, SATAII RAID, Firewire, Dual Channel DDR2-800, PCI-Express, Passive Cooled Northbridge, LGA775 - Core 2 Duo Supported.

På forhånd tak for hjælpen..
Avatar billede c-holst Novice
09. august 2007 - 23:01 #1
kender endnu ikke så meget til vista, men prøv dette

når det har virket, kan det sikkert også komme til det igen

afinstaller alt software ang lydkortet via tilføj fjern programmer
slet kortet i enhedshåndteringen

genstart og installer den driver du ønsker at bruge
Avatar billede c-holst Novice
22. november 2007 - 22:10 #2
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.