Avatar billede Mads Nybegynder
23. januar 2008 - 21:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netkort - Enheden kan ikke starte

Jeg har lige samlet en sprit ny computer, og skal have den på internettet nu, men når jeg installerer drivere til netkortet, siger computeren at

"Enheden kan ikke starte. (Kode 10)"

Hvordan får jeg den igang??

Det er dette bundkort:
http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2669&ProductName=GA-945GCM-S2L

Og Windows Vista Ultimate
Avatar billede Mads Nybegynder
23. januar 2008 - 23:07 #1
Nogen der ved hva jeg skal gøre? :S
Avatar billede Mads Nybegynder
24. januar 2008 - 00:06 #2
Lukker. Fandt en driver på Realteks hjemmeside, der virkede. UTroligt at mit bundkort skulle være Vista klart, men de ikke leverer en driver med til vista, der virker :S