Avatar billede neo100 Nybegynder
09. august 2008 - 20:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke åbne mp4 direkte fra min email klient?

Hver gang jeg prøver at åbne mp4 filer direkte fra min Windows live email klient får jeg følgende besked: "Denne fil har ikke et tilknyttet program, der kan udføre denne handling. Opret en tilknytning i Mappeindstilliger Kontrolpanelet"
Hvis jeg gemme mp4 filen på mit skrivebord og dobbeltklikker på den åbnes den fint via VLC media player. Dermed også sagt at tilknytningen i Mappeindstillinger er tilstede. Hjælp.
Avatar billede neo100 Nybegynder
15. august 2008 - 17:59 #1
Er der ingen der har en forklaring?
Avatar billede neo100 Nybegynder
19. september 2008 - 09:07 #2
Hmm har stadig problemet. Stadig ingen der har et svar?
Avatar billede neo100 Nybegynder
05. januar 2009 - 09:22 #3
...