Avatar billede sebsfar Nybegynder
05. januar 2009 - 12:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tjenesten brugerprofil blev ikke logget på.

Jeg har en Vista home basic, der skriver følgende når jeg forsøger at logge på: Tjenesten Tjenesten brugerprofil blev ikke logget på.
Brugerprofil kan ikke indlæses.

Jeg kan godt åbne computeren i fejlsikret tilstand og der ved komme ind til min brugerprofil. Men derfra er jeg lost.

Loggen skriver fejl 7001 men kan ikke få hjælp der for der kommer en fejl meddelelse og den lukker derefter ned.

Jeg ville gerne ud i, at jeg ikke skulle slette alle mine billeder og dokumenter.

På forhånd tak
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. januar 2009 - 13:40 #1
hvis du kan gå ind til bruger profilen,kan du bare kopiere alle data fra billeder/dokumenter i ligge dem et andet sted..Helst et eksternt medie såsom usb nøgle eller disk..En korrupt brugerprofil kan nemlig godt skyldes at disken har nogle problemer,så jeg ville scanne den igennem hvis jeg var dig.bare for lige at være sikker på den ikke har problemer..
Avatar billede corleonedk Nybegynder
05. januar 2009 - 13:43 #2
Når du er i fejlsikret tilstand så højreklik disken og gå i egenskaber og sæt den til at gennemsøge disken for fejl ved næste opstart..
Avatar billede sebsfar Nybegynder
07. januar 2009 - 21:40 #3
Jeg fik det til at kører tak. Hvordan tildeler jeg dig så pointene?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
08. januar 2009 - 13:06 #4
Det var godt at høre :)

Du klikker mit navn i svaret her og trykker accepter ;-)
Avatar billede moan Nybegynder
27. februar 2010 - 13:47 #5
Jeg har samme login problem, men jeg ved ikke hvordan jeg opstarter i fejlsikret tilstand, hvilket lyder til at være første skridt.
Avatar billede Tatjanap Nybegynder
03. juli 2010 - 20:30 #6
Under opstarten trykker du bare F8, så har du mulighed for at vælge fejlsikret tilstand.
Avatar billede Tatjanap Nybegynder
03. juli 2010 - 20:35 #7
Jeg har samme problem som bruger (som har oprettet spørgsmålet har)
Jeg kan virkelig ikke få noget til at virke.
Når jeg er inde i fejlsikret tilstand, kan jeg ikke finde min dokumenter..
Jeg vil jo gerne havde mine billeder og dokumenter flyttet over på en anden extren hardisk ..

Hvordan gør jeg ?