Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2009 - 20:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min skærm starter de fleste gange op i sort

Tidligere skete det ikke så ofte, men nu sker det langt de fleste gange.

Det spiller ingen rolle om jeg starter op i Windows eller openSUSE.

Når jeg sætter en gammel PC til med kun openSUSE 11,0 installeret
er der ingen problemer.

Windows XP Pro SP3 32 bit er installeret.

Kan der mon findes en løsning ??
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2009 - 23:03 #1
Jeg har valg at installere en gammel version af Vista ( uden sp1 og sp2) og nu ser det ud til at virker
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2009 - 08:35 #2
Det var bare forkert. Jeg har samme problem igen.

Kunne heller ikke få det hænge sammen at detbåde virkede i Windows og openSUSE og så at problemet frosvant ved at udskifte WDindows
31. juli 2009 - 10:38 #3
Lidt mere info ???

Bærbar ? Stationær ?
Hvilken SKÆRM ?
Hvilket graffikkort ?
Hvilken opløsning ?
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2009 - 12:08 #4
Har nu også slettet openSUSE, for at se om det var i softwaren fejlen lå.

Det lyder nok mærkeigt, men de store problemer har  været, når computeren har stået natten over og er kold

Jeg har en gamel statiomær Acer computer, og skærmen er også en Acer skærm  17n tomer med 32 bit

Skærmkort: Nvidea Geforce 6100 nForce 430
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2009 - 12:18 #5
Nu er der jo kun Vista Ultimate instaleret
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2009 - 20:44 #6
Lige et andet spørgsmål:

Er det forkert at systemgendannelsen er blevet meget forbedret i Vista ifh. XP.
I dag hvor jeg jeg arbejdet meget med en ny Vista er systemgendannelse nemlig blevet brugt meget -(
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2009 - 10:04 #7
Nu skete det igen. For 4 dag i træk kunnne min PC ikke starte op mens den er kold.

Igår efter at det var lykkedes at starte op med flere forsøg om mogenen var der ikke problemer.

Jeg skulle bruge 4 forsøg her til morgen. Ellers sort skærm.

I
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2009 - 12:30 #8
Har nu fundet fejlen.

Det var den skærm, der skulle udskiftes. Med en skærm på måske 25 kg. virker det.