Avatar billede landhj Nybegynder
17. august 2009 - 18:42 Der er 6 kommentarer

Windows sikkerhedscenter

Jeg kan ikke aktivere windows sikkerhedscenter. Hvergang jeg starter pc'en op kommer meddelsen nede i højre hjørne. Når jeg klikker på ikonet og prøver at aktivere sikkerhedscenter , skriver den " sikkerhedscenter kan ikke aktiveres" og så kan man kun trykke luk. Jeg har Avg free + super antispyware kørende, har det noget med dem at gøre , eller er jeg nok beskyttet???
Avatar billede htmlkongen Novice
17. august 2009 - 18:44 #1
Prøv at gå i kontrolpanelet. Tryk Administration - Tryk Services. Find Sikkerhedscenter. Højreklik - Stop - Højreklik Start. Se om det hjælpe først :-)
Avatar billede landhj Nybegynder
17. august 2009 - 18:57 #2
Kan ikke finde services ,hedder det noget andet??
Avatar billede htmlkongen Novice
17. august 2009 - 19:00 #3
Tjenester, sorry :)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
17. august 2009 - 19:02 #4
Gå i Start -> Kør, skriv services.msc og klik ok. Find sikkerhedscenteret og Windows Management Instrumentation. Tjek at de begge er startet og står til at starte automatisk. Virker det ikke, er der en mulighed for at en virus har deaktiveret det. Der er dog også et par andre reparationsmuligheder.
Avatar billede landhj Nybegynder
17. august 2009 - 19:25 #5
htmlkongen nu virker det , jeg takker mange gange, hvordan er det nu man giver points
Avatar billede TommyKing Nybegynder
29. august 2012 - 16:33 #6
Har samme problem, men jeg kan ikke finde sikkerhedscentret, den anden kan jeg godt finde. Ved mig står der kun sikkerhedskontrolhåndtering og den er på automatisk, den anden står på manuelt, vil det virke vis jeg satte den på Auto og genstartede min pc? Vil mit sikkerhedscenter så virke?