Avatar billede knalle Nybegynder
13. oktober 2009 - 21:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows starter men skærmen er sort

hej..

Jeg sad ved min computer da den begyndte at gå langsomt jeg kumme ik åbne dokomenter eller denne computer
Jeg genstarted og da windows started og skulle vise skriveboret var der bare sort skærm.??
Men kun der når jeg genstarter viker skærmen og når jeg køre fejl sikret kan jeg se teksten i siden
Jeg genstarted og prøvet fejl sikret hjalp ikke
Kørte chkdsk fra cden hjalp ikke
kørte Genopret konsol og det har ikke hjulpet.
download chkdsk fra en hjemmeside og brændte over og prøvet
hjalp ikke...
Jeg ved ikke hvad jeg kan gør mere er der nogen der har et forslag.
Computer AMD Athlon 64 x2 Dual core Processor
Windows xp Home Sp3 2g ram
Avatar billede Asmi Nybegynder
13. oktober 2009 - 21:19 #1
Hvis du kan se et billede mens den indlæser Windows, kan det godt tyde på at dit grafikkort er gået i stykker.

Hvis du starter i fejlsikret tilstand og sletter driveren til dit grafikkort og installerer det igen kan det måske hjælpe. Ellers kunne det godt tyde på at du skal ud og have fat i et nyt grafikkort.

Håber at det kan hjælpe.
Avatar billede knalle Nybegynder
13. oktober 2009 - 21:29 #2
Det lyder ikke godt..
Men jeg kan ikke se noget i fejlsikret tilstand kun teksten i top og bund samt musen midt i er det bare sort.
Avatar billede Asmi Nybegynder
13. oktober 2009 - 21:57 #3
Prøv at starte i VGA-kombatibel tilstand (findes på samme måde som fejlsikret-tilstand) og se om du får billede.

//Asger
www.asgermikkelsen.dk
Avatar billede knalle Nybegynder
14. oktober 2009 - 16:17 #4
Har lige prøvet i VGA-kombatibel tilstand stadig sort jeg kankun se musen der er lidt større..
Avatar billede knalle Nybegynder
14. oktober 2009 - 16:26 #5
Nu ville jeg lige prøve at sætte xp cden i og nu skriver den :
Filen \i386\halaacpi.dll kunne ikke indlæses
Fejlkoden er 4096..
Hvad fanden er nu det???
Avatar billede knalle Nybegynder
14. oktober 2009 - 20:16 #6
Nå der var ikke rigtig noget der virket så den fik en gang killerdisk og en ny installation.