Avatar billede kdjweb Nybegynder
03. december 2009 - 21:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min oplader til min macbook virker ikke længere?

Hej eksperter.

Min mac er omkring 1,5 år gammel, jeg sad bare og kiggede rundt på internettet og pludselig virkede min oplader ikke længere. Nu er jeg nød til at finde ud af om jeg kan gøre noget ved det, inden batteriet løber ud.

Som sagt, den oplader ikke, og der er ikke lys i opladeren.

Mvh Kasper
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2009 - 22:16 #1
Skulle der være lys i den selvom den ikke er plugget til, eller tænder den først når du sætter stikket i?
Avatar billede preppydude Nybegynder
03. december 2009 - 22:23 #2
Den tænder først når det sidder i.
Orange = oplader
Grøn = fuldt opladet
Svagt grønt = noget galt (tror jeg nok)

Tror den eneste mulighed er at købe en ny, desværre. :)
Avatar billede preppydude Nybegynder
03. december 2009 - 22:25 #3
.. går selvfølgelig ud fra at du har prøvet en masse ting. Jeg har prøvet nogle gange hvor man lige skal sætte den i igen før den begynder at lade, eller rense for evt. snavs i stikket/porten.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2009 - 22:30 #4
kan være stikket i computeren der har mistet forbindelsen, så laderen ikke kan "se" computeren.
Avatar billede kdjweb Nybegynder
04. december 2009 - 13:35 #5
Ved sku ikke rigtigt hvad jeg skal gøre. Tager ned i Fona i dag for at se om det er opladeren der er gal eller om det er min mac. Tvivler på det er snavs, den plejer at kunne oplade fint, selvom man har den på skøddet og ens lår skubber stikket, så det sidder skævt i.

Reklamationsretten dækker vel ikke en ny oplader, er jo under 24 mdr siden, at jeg købte den.
Avatar billede kdjweb Nybegynder
04. december 2009 - 20:49 #6
Har nu sendt opladeren til reparation hos Fona. Nu må vi se hvad der så sker :P
Avatar billede kdjweb Nybegynder
29. december 2009 - 00:44 #7
Endelig fik jeg min oplader tilbage fra reparation. Tænk det kunne tage så lang tid :)