Avatar billede Kat1987 Nybegynder
01. januar 2010 - 23:28 Der er 1 kommentar

Hjælp! - Ingen lyd på computer

Hej jeg har et mindre (måske stort problem) som jeg håber nogen kan hjælpe mig med.

Jeg var igang med at slette nogle overflødige programmer på min bærbar computer (Acer 1414LC), og kom ved et uheld til at slette lyden også (ja, jeg ved det super uklogt!)

Nu er problemet således, at jeg ikke kan høre lyd fra min computer.
Når jeg prøver at starte MediaPlayer, kan den ikke afspille lyd fordi der ikke er nogen lydendhed.

Yderligere, når jeg genstarter min computer dukker der en pop-up op, som siger at computeren har fundet et nyt hardware som hedder "Multimedie Lydkor", men den kan jeg heller ikke installere fordi den ikke kan finde enheden.

Jeg har ikke min installations CD, og jeg har prøvet at søge inde på google men uden held...Håber der er en venlig sjæl herinde, som kan hjælpe.

På forhånd tusind tak.
Avatar billede poko1 Ekspert
01. januar 2010 - 23:48 #1
På denne side burde du kunne downloade!
http://support.acer-euro.com/drivers/downloads_gd.html
men de springer fra 1410 til 1420