Avatar billede WellWell Nybegynder
28. februar 2010 - 15:33 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Renseprogram til Windows Vista

Er der et fint renseprogram til Windows Vista?

Jeg bruger cCleaner, men har hørt at den skal man passe på med.

Er det rigtigt? (Er ikke helt klar over hvad det er man skal passe på med)

Er der andre programmer, som er bedre?

Hvis man vil rense ud i de programmer man har slettet o.lign.

Jeg er ikke så kyndig, og vil ikke risikerer, ved en fejltagelse, at slette noget vigtigt, som ikke burde slettes.
Avatar billede Miezip Nybegynder
28. februar 2010 - 15:40 #1
det kan der svares på ret hurtig.

tuneup utilities

den gør bare alt, dejlig hurtig nemt, i baggrunden,

tjek den ud,  har brugt den i laaang tid
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2010 - 18:45 #2
"Jeg bruger cCleaner, men har hørt at den skal man passe på med."
Har aldrig haft problemer med CCleaner. Og er du bange for at lade programmet rydde op kan du jo tage en backup som programmet selv foreslår. Tuneup Utilities er helt sikkert et godt program, men du skal også betale for det. Et andet program der er blevet omtalt flere gange på Eksperten er Revo Uninstaller, som skulle være et rigtigt godt værktøj til at få fjernet rester at afinstallationer der ligger tilbage efter man har fjernet det på den måde men kan i tilføj/fjern.
Avatar billede WellWell Nybegynder
01. marts 2010 - 06:51 #3
Tak. Kom med et svar begge to.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2010 - 08:31 #4
der er denne her

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html?Str=download

den er på dansk og gratis

Advanced SystemCare Free
Avatar billede 220661 Ekspert
01. marts 2010 - 10:09 #5
Svar kommer her.
Avatar billede WellWell Nybegynder
01. marts 2010 - 17:11 #6
kom med nogle flere svar, for de var alle 3 nyttige ...
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2010 - 18:38 #7
ok