Avatar billede sundgod Nybegynder
09. oktober 2010 - 07:20 Der er 10 kommentarer

Internet Explorer 8 er holdt op med at fungere i win 7 entreprise

Hver gang jeg åbner for min ie 8 får jeg ovennævnte fejlmeddelelse - og dernæst at at ms windows 7 vil vende tilbage med en løsning hvis de har den. Så lukker jeg dialogboksen og så fungere ie 8. (Det kan også føkges op med at en fane er gendannet).
Jeg har prøvet at google mig til en løsning - men det så for risikabelt ud med de mange råd. Så hvis nogen her kan hjælpe mig vil jeg være glad.
Mvh
Flemming
09. oktober 2010 - 08:59 #1
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
Skriv: SFC.exe /Scannow > ENTER
Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart...
Avatar billede haverslev Novice
09. oktober 2010 - 09:45 #2
Det kan skyldes et JAVA /Flash problem, at IE8 er holdt op med at fungere

Hent/installere:
http://www.java.com/en/download/index.jsp

http://get.adobe.com/flashplayer/
09. oktober 2010 - 09:57 #3
Avatar billede sundgod Nybegynder
09. oktober 2010 - 14:06 #4
Der kommer ikke noget cmd.exe frem i søgefeltet desværre.
Avatar billede sundgod Nybegynder
09. oktober 2010 - 14:07 #5
Jeg har de foreslåede downloads
Avatar billede sundgod Nybegynder
09. oktober 2010 - 14:08 #6
Og jeg har ikke en cd/dvd med win 7 - det er et præinstalleret program
09. oktober 2010 - 16:15 #7
Manuelt find denne
C:\Windows\System32\cmd.exe

og så som i #1 ...
Avatar billede sundgod Nybegynder
10. oktober 2010 - 07:47 #8
Jeg var inde på den nævnte TDC website og konstaterede at der var visse Java opdateringer som udestod. Det ordnede jeg så - men det fixede ikke problemet.
Avatar billede sundgod Nybegynder
10. oktober 2010 - 07:59 #9
Hej nu fandt jeg cmd.exe i søgefeltet som en "fortolkningslinje" i en dosprompt. Her afvises jeg fordi jeg ikke har administratorrettigheder - og det er ikke noget jeg kan vælge i en højrekliksmenu på cmd.exe - er der andre muligheder.
10. oktober 2010 - 09:20 #10
Hmmm... Det burde der være... Vi snakker om "Stifinder" og C:\Windows\System32\cmd.exe filen ?

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) ...