Avatar billede Trykkerbent Nybegynder
16. juli 2011 - 09:26 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Danishbits.org

Er Danishbits.org lukket ned, eller kommer den op at køre igen
Avatar billede SuzmA Nybegynder
16. juli 2011 - 09:49 #1
De er ved at lave v2, der er et billede du kan se ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juli 2011 - 11:29 #2
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. juli 2011 - 11:32 #3
v2 is near.. stay tuned.
Det er også svært at tolke hvad det betyder. :o)
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
16. juli 2011 - 15:17 #4
Teksten under billedet siger vist alt he he

Kom ind på irc og vær en af de første til at få adgang til DB2 når vi går i luften!
Avatar billede grymen Nybegynder
17. juli 2011 - 19:14 #5
og hvordan kommer man der ind den siger bare siden kan ikke vises
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
19. juli 2011 - 06:09 #6
IRC er Internet Relay Chat, og der skal man downloade og bruge et program der hedder irc eller pirc f.eks.
Avatar billede chainzor Nybegynder
28. juli 2011 - 13:28 #7
Jeg kan ikke åbne billedet, hvad channel og server på IRC? Some anonnetstuff?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2011 - 14:47 #8
Avatar billede chainzor Nybegynder
28. juli 2011 - 16:19 #9
Tusind tak. Jeg gik ud fra der var noget info på den side, og eventuelt et dedikeret rum til v2 tiden, derfor spurgte jeg, men det kan jeg forstå var et for dumt spørgsmål til eksperter som john_stigers. Tak for arrongancen, jeg skal nok sørge for ikke at stille spørgsmål herinde igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2011 - 16:30 #10
haha den var god :D
Avatar billede nauclerus Nybegynder
30. juli 2011 - 18:23 #11
Jeg synes nu det var et ganske legitimt spørgsmål. Det kunne jo sågar være der var en enkelt eller to der vidste besked om forløbet med at få en release på V2.

Jeg håber de får sitet op og køre igen :)
Avatar billede TrashDK Nybegynder
12. august 2011 - 10:55 #12
Er den endeligt oppe endnu ?

Jeg kan ikke logge ind med mit brugernavn / password.

Kan ikke huske hvilken mail jeg har registreret, men alle dem jeg har prøvet findes ikke i systemet

:/ Håber der er nogle som kan gøre mig lidt klogere.

(regner med at man som gammel power_user stadig har adgang til DB.

/ Emil
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2011 - 11:16 #13
Tjek IRC
Klik på linket #danishbits.org nederst til højre, så kommer du ind på deres IRC.

Det kan være de blot har problemer med en database el. lign.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2011 - 11:16 #14
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2011 - 11:21 #15
Du er ikke den eneste med problemet ser det ud til :(
www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?p=589041#post589041
Avatar billede Koluda Nybegynder
12. august 2011 - 21:04 #16
Ja, vi må håbe det snart kommer op at kører igen, der har være lidt tomt hvor den har været nede.
Avatar billede TrashDK Nybegynder
12. august 2011 - 21:34 #17
Tak for svar og link, vi må håbe det blot er fordi at V.2 er ved at være på trapperne og de ikke helt er færdige :) håber ikke min ratio forsvinder i mængden.

igen tak, og god weekend.
Avatar billede Koluda Nybegynder
12. august 2011 - 21:39 #18
Pyt med Ratio den kan altid opbygges igen...:)

Det vigtigste er at komme ind igen.
Avatar billede syntaxen Novice
13. august 2011 - 08:29 #19
For bare (Error 10061, Connection refused) på IRC.
Avatar billede betlind Nybegynder
27. august 2011 - 15:43 #20
Så er der kommet et fint billede op på danishbits og klikker man i midten får man mulighed for at logge ind. Dog hver gang jeg prøver afviser den mig med forkert brugernavn eller kode, Da jeg ved både min kode og brugernan er i orden under det mig lidt jeg ikke kan komme ind, Et der nogen der ved hvorfor jeg har dette problem eller er det bare sådan siden ikke er oppe endnu ??

Bettina
Avatar billede Koluda Nybegynder
27. august 2011 - 16:36 #21
Ja, den er vist ikke oppe endnu, og med mindre de har en kopi af bruger databasen, skal du nok forvente at du skal oprette en ny bruger når den engang bliver aktiv igen.
Avatar billede Trykkerbent Nybegynder
28. august 2011 - 18:53 #22
Jeg har det samme problem når jeg prøver at logge ind
Min e-mail er ikke rigtig siger de, det kan jeg ikke forstå.
Den har jeg brugt hele tiden.
Hilsen Trykkerbent
Avatar billede Koluda Nybegynder
28. august 2011 - 19:16 #23
Som du kan læse på de ovenstående indlæg, er det ens for alle, så enten er der ikke åbnet op endnu, ellers er der kun adgang for folkene med invite.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. september 2011 - 08:04 #24
Avatar billede betlind Nybegynder
25. september 2011 - 15:51 #25
Der er også www.nordic-t.örg som også på ligeså på lige fod med danishbits har rigtige mange gode film _

Venlig hilsen

Bettina Lind
Avatar billede betlind Nybegynder
25. september 2011 - 15:56 #26
Tak for dit svar kaLuda men der er ingen mulighed for nogen oprettelse der inde. Ikke noget jeg umiddelbart går kunnet find
Avatar billede TrashDK Nybegynder
29. september 2011 - 22:40 #27
Det er sandt, men desværre er Nordic-T rigtig dårlig til at tilbyde freeleech på nye downloads. De har stadig de samme freeleech, jeg syntes jo det var fedt med Danish at der var åbent i X antal timer / dage også blev den "lukket" igen. Derved sørgede man jo for en masse download, men bestemt også en masse upload, og dem som ikke nåede det kunne dog alligevel glæde sig over det da der nu var endnu flere til at seede til dem :)
Avatar billede Koluda Nybegynder
29. september 2011 - 23:18 #28
Et bedre alternativ er Nxtgn.org som tit her freeleech på alle torrents...:)
Avatar billede TrashDK Nybegynder
29. september 2011 - 23:23 #29
Ja den fandt jeg også, tror endda det var én her fra forummet som tidligere nævnte den :)

Den er jeg også udemærket tilfreds med, tror også det bliver min nye "danishbits" :) men tak alligevel for tippet
Avatar billede zpeeddo Nybegynder
31. marts 2012 - 10:40 #30
jeg har fået for mange warnings inde på danishbits hvad gør jeg? :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. marts 2012 - 15:34 #31
#30
Lever med det!
Avatar billede Koluda Nybegynder
31. marts 2012 - 15:54 #32
Ja, eller følger reglerne, så slipper man helt for warnings...;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. marts 2012 - 16:17 #33
En ting jeg undrer mig over:
jeg har fået for mange warnings

Hvordan er det overhovedet muligt?