Avatar billede mickeycph Nybegynder
13. august 2011 - 12:25 Der er 1 løsning

Dropdown menulinje i en one.com skabelon?

Hej,

Jeg har et domæne hos one.com og har benyttet en fast skabelon hos dem.

I skabelonen er der en fast menulinje (vandret), og der ville jeg gerne have nogle dropdown undermenuer når man kører musen hen på menulinien. Ved bare ikke om man kan kode undermenuer ind i deres faste skabeloner. Måske under manuel text edit?

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede mickeycph Nybegynder
23. februar 2012 - 14:31 #1
Intet svar tidligere, så prøver igen. Lukker derfor denne.