Avatar billede Olex Nybegynder
17. december 2011 - 18:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med btrez.dll, DANISH

Forleden slettet jeg jeg forskellige programmer og så fik jeg efterfølgende beskeden "Unable to load btrez.dll, DANISH". I titel(Det blå bånd) står der "btneighborhood" eller "btsendto_office" (word og excel m.v.) m.v. alt afhængig om det er når jeg starter min computer eller et program. Jeg har søgt på nettet for at finde et fornuftigt svar/løsning, men uden held.

btrez.dll og btrezxp.dll findes på computeren i c:\windows\system32

Jeg bruger Windows XP og office 2003.

Jeg har forsøgt med afinstallation af officepakke m.v. i håb om den lille irriterende satan af en dll-fil ville blive installeret på ny, men uden held, hvis det da er en sådan en der mangler?
Avatar billede hcma Novice
17. december 2011 - 18:58 #1
den har noget med Blue Tooth at gøre. Prøv at reparere Officepakken.
Avatar billede Olex Nybegynder
17. december 2011 - 19:29 #2
Officepakken er forsøgt repareret og geninstalleret. Intet hjælper. Jeg har også læst tidligere tråde her om samme emne, men de var ingen hjælp.
Den med Blue Tooth har jeg også læst flere steder uden, at det giver nogen mening for mig.

Umiddelbart er spørgsmålet: Mangler der er dll-fil som hedder "btrez.dll, DANISH" og hvor kan den evt. downloades og hvor skal den evt. installeres?
Avatar billede hcma Novice
17. december 2011 - 20:42 #3
prøv at hente den her: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?btrez
læg den ind i \Windows\system32 og se om det hjælper
Avatar billede Olex Nybegynder
18. december 2011 - 10:32 #4
Jeg downloadede filen og lagde den i windows\system32 og nu virker alt fint.

Jeg takker for hjælpen :-)
Avatar billede hcma Novice
18. december 2011 - 12:14 #5
så kommer det lige et svar her..