Avatar billede m2dk69 Nybegynder
30. januar 2012 - 12:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billig gamer stationær

Hey!

Jeg står og skal bruge en, okay gamer pc.
Jeg har ikke særlig forstand hvad forskellige computere kan trække.

Så jeg tænkte om der ikke var nogle der ville hjælpe mig!?

Jeg skal bruge en stationær der skal kunne trække
- World of Warcraft, Cataclysm
- Counter-strike source
- League of Legends

Det skal helst trækkes på et godt niveau og god grafik.

Mit budget ligger på 2500-3000kr.
Håber i vil hjælpe :)
Avatar billede danielkoch Nybegynder
30. januar 2012 - 12:42 #1
Lidt over dit budget men måske tag et kig på den her http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10494  Skulle gerne kunne kører alle spilene i fuld grafik måske undtaget Wow men den skulle også kunne kører det ok rimeligt ved godt det er lidt over dit bugdet men vil råde dig til at lige bruge de 1000 kr ekstra da du får en del mere ud af det
Avatar billede m2dk69 Nybegynder
30. januar 2012 - 12:49 #2
Jeg har haft kigget på den her:
http://www.dba.dk/asus-hjemmebygget-gamer-24/id-80422243/

Overvejer at købe den og derefter sætte 2 extra ram blokke i og så en extra harddisk. Tror du den vil kunne køre spillene flot?
Avatar billede danielkoch Nybegynder
30. januar 2012 - 13:02 #3
Ja fandt en youtube video hvor der bliver spillet crysis 2 på den med en fps på 30-50 så den skulle godt kunne kører dine spil ved så ikke præcis hvor god kvalitet men cs og lol skull gerne kunne kører på en ok høj mens wow måske er medium og måske high er ikke sikker på wow. Husk bare på et brugte computere kan være slidte og du måske skal ud og skifte delene ud om måske kun 2-3 år har selv begået den fejl hvor man pludselig får at vide at ens processer er brændt ned og din pc så ikke kan starte. Men du får da en rimelig god gamer til en mega god pris så det er dit valg
Avatar billede danielkoch Nybegynder
30. januar 2012 - 13:02 #4
eller ikke nødvendigvis den pc men en pc der er næsten magen til i specs
Avatar billede m2dk69 Nybegynder
30. januar 2012 - 14:16 #5
Så vil jeg købe den jeg linkede og sige tak for hjælpen :)
Hvordan kan jeg give dig point?
Avatar billede danielkoch Nybegynder
30. januar 2012 - 15:39 #6
ved det faktisk ikke XD er ny på eksperten