Avatar billede kasperbraun Nybegynder
04. februar 2012 - 21:27 Der er 8 kommentarer

LÅST IPOD....

Hej alle.

Jeg har en ipod hvor min ven har prøvet at knække koden uden held.
Hvad gør jeg nu. Når jeg opretter forbindelse til itunes står der på computeren at den ikke kunne oprette forbindelse og på ipodden står der at jeg skal oprette forbindelse til itunes

Ps.
Jeg har ikke den computer jeg sidst synkroniserede min ipod med

Hvad gør jeg???????

MVH kasper braun:(
Avatar billede Blueeyez Mester
04. februar 2012 - 21:33 #1
Du kan nulstille den :)
Avatar billede kasperbraun Nybegynder
04. februar 2012 - 21:34 #2
Hvordan nulstiller jeg min ipod
Avatar billede kasperbraun Nybegynder
04. februar 2012 - 21:37 #3
hvad skal jeg gøre efter nulstilling
Avatar billede Blueeyez Mester
04. februar 2012 - 21:40 #4
Er det en ipod classic, nano, touch?

Efter nulstilling så er den jo som da du købte den...
Avatar billede kasperbraun Nybegynder
04. februar 2012 - 21:44 #5
touch.

Altså jeg har holdt våge knappen og hjem knappen inde i 10 sek.
derefter slipper jeg knapperne når æblet kommer. så venter jeg i et stykke tid og nu står der "iPod er slået fra. opret forbindelse til iTunes".

(skal jeg have forbindelse til iTunes imens jeg nulstiller?)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2012 - 21:47 #6
www.eksperten.dk/spm/956748
Så kan folk se det andet forslag, der ikke hjalp.

kasper, vent med at acceptere evt. svar før du ved om div. forslag virker :)
Avatar billede Blueeyez Mester
04. februar 2012 - 22:04 #7
#5 Ved fkatisk ikke, jeg vil ikke mene at du er nød til at tilslutte den til din pc, læste lige denne guide:

http://support.apple.com/kb/HT1430?viewlocale=da_DK

Og har selv haft en classic, men der var jeg ikke nød til at tilslutte den min pc, der nulstilelde jeg og så startede den op helt tom og så tillsuttede jeg den min pc (Brugte dog ikke itunes) og så virkede det.

Men læs evt manualen igennem som fulgte med eller læs linket jeg har smidt :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2012 - 21:14 #8