Avatar billede Moti92 Nybegynder
05. juni 2012 - 14:18 Der er 7 kommentarer

Hjælp oplever hele tiden fejlkoden (0x80070002)

Hej Jeg har købt min nye pc igennem Komplett.dk

- I startet troede jeg at det var et godt køb, men efter noget tid er den altså begyndt ikke at fungere. Først gik den i hak i spil, så begyndte den at gå i blå skærm.

Jeg har lige fået den igen efter at den har været hos Komplett i 3 uger, for at kunne konstater at de ikke har lavet fejlen.

De har skiftet mit bundkort - Hjælp ikke.
De har tjekket mit grafikkort - Hjælp hellere ikke.

Nu er mit problem så blevet at når jeg starter min computer op, gå den direkte over i blå skærm, i 5 sek hvorefter den ber om at repre computer hvilken den ikke kan, og derefter slukker? Få også fejlkoden (0x80070002 hele tiden?

- Nogen som har en god ide omkring hvad mit problem kan være? MVh Mathias Thomsen
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 14:21 #1
Avatar billede Moti92 Nybegynder
05. juni 2012 - 14:26 #2
Det hjælper mig ikke så meget, når min computer slet ikke når at starte op? - Den går i blå skærm, hvor den efterfølgende ber mig om at lave den selv, hvilket den ikke kan, og derved slukker.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 14:40 #3
Har du prøvet at starte i fejlsikker tilstand? (F8)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
05. juni 2012 - 15:26 #4
Det er ret vigtigt at vide hvilket program, der generer fejlen.
Der er mange programmer, der benytter den samme fejlkode, så det behøves slet ikke være Windows Update, der er problemet.
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2012 - 17:08 #5
Dette undrer mig:"De har skiftet mit bundkort - Hjælp ikke.
De har tjekket mit grafikkort - Hjælp hellere ikke."
Hvorfor har de dog gjort det med den fejl? Det har de sgu nok heller ikke.
Avatar billede Moti92 Nybegynder
06. juni 2012 - 14:26 #6
Kortoggodt: De valgt at skifte mit bundkort fordi min computer gik i (Blå skærm) - de tjekket mit grafik- kort fordi min computer gik i hak i spil, men det er efter at den har været hos komplet.dk - at den er begyndt at lave disse fejl, som eks. at den ikke kan starte op, selv om jeg prøver at køre den i fejlsikkert tilstand.

- En som jeg snakkede med siger, det kan skyldes noget med når de har skiftet bundkortet at de ikke har lavet alle instalationer køre igennem.
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2012 - 15:02 #7
Det er vel et bundkort helt magen til det som blev udskiftet? så skulle der ikke være problemer med det.
Prøv for en sikkerheds skyld at undersøge dine ram, fra en CD der bootes op på.
http://www.askvg.com/download-free-windows-memory-diagnostic-tool-from-microsoft/
Eller hvis du har mere end 1 ramblok, så kør med en af gangen på skift.