Moti92 Nybegynder
05. juni 2012 - 14:18 Der er 7 kommentarer

Hjælp oplever hele tiden fejlkoden (0x80070002)

Hej Jeg har købt min nye pc igennem Komplett.dk

- I startet troede jeg at det var et godt køb, men efter noget tid er den altså begyndt ikke at fungere. Først gik den i hak i spil, så begyndte den at gå i blå skærm.

Jeg har lige fået den igen efter at den har været hos Komplett i 3 uger, for at kunne konstater at de ikke har lavet fejlen.

De har skiftet mit bundkort - Hjælp ikke.
De har tjekket mit grafikkort - Hjælp hellere ikke.

Nu er mit problem så blevet at når jeg starter min computer op, gå den direkte over i blå skærm, i 5 sek hvorefter den ber om at repre computer hvilken den ikke kan, og derefter slukker? Få også fejlkoden (0x80070002 hele tiden?

- Nogen som har en god ide omkring hvad mit problem kan være? MVh Mathias Thomsen
05. juni 2012 - 14:21 #1
Moti92 Nybegynder
05. juni 2012 - 14:26 #2
Det hjælper mig ikke så meget, når min computer slet ikke når at starte op? - Den går i blå skærm, hvor den efterfølgende ber mig om at lave den selv, hvilket den ikke kan, og derved slukker.
05. juni 2012 - 14:40 #3
Har du prøvet at starte i fejlsikker tilstand? (F8)
Wally1973 Nybegynder
05. juni 2012 - 15:26 #4
Det er ret vigtigt at vide hvilket program, der generer fejlen.
Der er mange programmer, der benytter den samme fejlkode, så det behøves slet ikke være Windows Update, der er problemet.
05. juni 2012 - 17:08 #5
Dette undrer mig:"De har skiftet mit bundkort - Hjælp ikke.
De har tjekket mit grafikkort - Hjælp hellere ikke."
Hvorfor har de dog gjort det med den fejl? Det har de sgu nok heller ikke.
Moti92 Nybegynder
06. juni 2012 - 14:26 #6
Kortoggodt: De valgt at skifte mit bundkort fordi min computer gik i (Blå skærm) - de tjekket mit grafik- kort fordi min computer gik i hak i spil, men det er efter at den har været hos komplet.dk - at den er begyndt at lave disse fejl, som eks. at den ikke kan starte op, selv om jeg prøver at køre den i fejlsikkert tilstand.

- En som jeg snakkede med siger, det kan skyldes noget med når de har skiftet bundkortet at de ikke har lavet alle instalationer køre igennem.
06. juni 2012 - 15:02 #7
Det er vel et bundkort helt magen til det som blev udskiftet? så skulle der ikke være problemer med det.
Prøv for en sikkerheds skyld at undersøge dine ram, fra en CD der bootes op på.
http://www.askvg.com/download-free-windows-memory-diagnostic-tool-from-microsoft/
Eller hvis du har mere end 1 ramblok, så kør med en af gangen på skift.
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Computerworld
Advarsel til Gmail-brugerne: Lumsk phishing-mail på spil netop nu - sådan spotter du den
Gmail-brugerne skal være på vagt: It-kriminelle forsøger sig i øjeblikket med en udspekuleret phishing-mail. Se her, hvordan du spotter fupnummeret.
CIO
Coop på jagt efter afløser til den 49 år gamle mainframe: "Systemet er ikke længere tilstrækkeligt til vores vision for Coop"
Coop Danmark er i gang med en støre digitalisering af hele forretningen, og det kommer ikke til at gå stille for sig i 2017. Blandt andet skal Coop have fundet en erstatning for den 49 år gamle mainframe.
Comon
Undgå passwordet: Smart tilbehør til at låse og åbne din computer med Windows Hello
Windows Hello kan mere end blot låse din computer op med dit ansigt. Der findes en lang række muligheder af tilbehør, som kan være med til at sikre din computer mod indtrængere. Se fem af dem her.
Channelworld
Ny EG-direktør har en plan: Sådan skal EG vokse sig større og endnu mere profitabel
Interview: Mikkel Bardram er ny administrerende direktør i EG. Selvom EG nu har 2.000 ansatte og en omsætning på 1,8 milliarder kroner, er der potentiale for endnu mere, mener den nye direktør.
White paper
Telefoni i skyen - få mere ud af Office 365
Dette whitepaper sætter fokus på, hvordan I kan komme godt i gang med cloud-telefoni via O365, samt udnytte de nye kommunikationsmuligheder optimalt.