07. juni 2012 - 21:26 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Gmail -> Outlook 2010 - men ikke mail's fra Eksperten ?

Jeg har jo en Eksperten.dk konto, som sender diverse til min Gmail konto - virker fint...

På PC'en (WIN7 DK) med Outlook 2010 DK er opsat til at hente E-mail's fra ovenstående Gmail konto - virker fint...

MEN

Præcist mails fra Eksperten [Eksperten mailrobot noreply@idg.dk] bliver tilsyneladende overført [Modtager X mail af Z mail...], men de er ikke at se nogen som helst steder i min Outlook/Indbakke ?

Jge har 1000vis af andre Mails pænt fordelt i diverse mapper / *.PST filer osv ...

Jeg har IKKE (endnu) opsat "Regler", Spamfilter, 3. parts Spamfilter, ...

ALLE andre Mails fra min Gmail bliver overført og kan ses som ønsket/forventet...

Det HAR virket i forrige instalation - har geninstall af andre årsager...

Hvad har jeg overset ???
Avatar billede jensenjs Juniormester
07. juni 2012 - 21:42 #1
Der er andre der har lignende problemer.

https://www.google.dk/search?q=CAN%27T+see+email+from+my+gmail+on+my+outlook+2010&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

Selv om du ikke har filtrene på endnu, så kan det måske være
en hjælp herunder.

Her er et link der måske kan hjælpe.
http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-outlook/outlook-2010-receive-messages-but-cant-see-them/dabdc9f1-c46b-427f-be2f-f42b56d31171

Et af svarene er her.
look in the bottom left corner, does it say "filter applied" ??  If it does --> I changed some settings in there....and Voila all my email came "back"
08. juni 2012 - 06:54 #2
Filter = Fra
Vis = Default

Hmmm...
08. juni 2012 - 19:04 #3
???
Avatar billede jensenjs Juniormester
09. juni 2012 - 10:06 #4
Jeg kan nok ikke hjælpe, da jeg for længst har kasseret Outlook, fordi det er for besværligt at tage backup af samtlige data, filtre og indstillinger, der ligger spredt over flere områder på computeren.
Så jeg er gået over til Mozilla Thunderbird portable, lægger den på min usb, så har jeg den med over alt.
Installationen kan også kopieres over på den enkelte pc og kører derfra.

Men held og lykke med projektet, du har hjulpet så mange andre.
:)
17. juni 2012 - 13:07 #5
Dooooh... FEJL40 !!!

<jensenjs>: Læg venligst [svar] for deltagelse ...

En Outlook Regel (som jeg ellers havde deaktiveret) kørte alligevel og sendte alt fra [<noreply@idg.dk> til en under under under mappe ... der lå det hele ... Denne er nu rettet til ...
Avatar billede jensenjs Juniormester
17. juni 2012 - 15:43 #6
OK
Godt du opdagede det :)
Avatar billede jensenjs Juniormester
17. juni 2012 - 15:43 #7
OK igen
HE en fejl 40 herfra