Avatar billede larsen1999 Nybegynder
28. juli 2012 - 22:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Folk på Facebook kan ikke finde min gruppe

Hej håber det er det rigtige sted at stille mit spørgsmål.jeg et ny her i forum. jeg har oprettede en lukkede gruppe på facebook så det kun er medlemmer der kan  læse andres medlemmers indlæg og selv kan bede om at blive medlem . Mit problem er at min gruppe ikke er synlig for folk på facebook der søger efter gruppen . hvad gør jeg ?
Avatar billede nyhuus Nybegynder
28. juli 2012 - 22:39 #1
kan det ske du er kommet til at lave en hemmelig gruppe istedet for?

http://www.facebook.com/help/?faq=220336891328465#What-are-the-privacy-options-for-groups
Avatar billede larsen1999 Nybegynder
28. juli 2012 - 22:47 #3
Hej og tak for svar . jeg har checket det og den står. som en lukkede gruppe og også checket  at der ikke er stave fejl.                    Mvh larsen1999
Avatar billede nyhuus Nybegynder
28. juli 2012 - 23:02 #4
Så vil jeg foreslå dig at gøre som de skrive i det sidste link.

Gå her ind http://www.facebook.com/help/contact/?id=267450233332251 og anmeld problemet til dem :)
Avatar billede larsen1999 Nybegynder
28. juli 2012 - 23:14 #5
Hej igen og tak for svar . Jeg vil prøve at skrive til dem og forklare problemet . Håber de kan rette fejlen hurtig!    MV LARSEN1999.        Ps.Har hermed skrevet til dem  er der ikke andet jeg kan gøre?
Avatar billede larsen1999 Nybegynder
29. juli 2012 - 22:22 #6
Hej igen
Kom til at,tænke på hvis Facebook ikke får rettede fejlen kunne man så oprette en ny gruppe med samme navn og, hvis den så er synlig for facebook brugerne så nedlægge den gamle?

Fejlen kunne måske være da jeg oprettede gruppen satte jeg gruppen til hemmelig indtil jeg var færdig med at, oprette gruppen og, bagefter satte den til en  lukkede gruppe!
Avatar billede larsen1999 Nybegynder
20. august 2012 - 13:21 #7
sagen er afsluttede linket virker nu for alle.