Avatar billede ramp Nybegynder
19. november 2012 - 23:06 Der er 1 løsning

Subtotals by filtered items virker ikke ved mere end 1

Hejsa,

Har søgt rundt, men ikke fundet hjælpe til dette:

Jeg har en Pivot tabel med OLAP Cube, Hvor jeg filtrerer i første kolonne, samt viser subtotal.

Når jeg bare har filtreret på 1 valg, viser den i subtotal totalen for alle values(også de som er filtreret væk).

Vælger jeg derimod at filtrerer og vise 2 valg, viser den blot samme værdi i subtotals og ikke for alle values..

Nogen der har samme probs. og/eller har en workaround?

På forhånd tak
Avatar billede ramp Nybegynder
20. november 2012 - 19:30 #1
Fandt selv løsning. Filtrering skal ligges i rækkedata og ikke i reportfilter eller slicer, så virkede det.