Avatar billede kahouadji Nybegynder
19. november 2012 - 23:37 Der er 3 kommentarer

windows store

hej,
Jeg har optimiseret min pc'en ,men næsten alle apps på min apps store er væk,en lille eksemple ,hvis jeg klikke paa undervisning apps der er kun 13 tilbage ,før har jeg haft c.a. 70 apps.hvordan gøre jeg at få den tilbage
Windows8 pro.hp Compaq CQ2849EO .ie 10.
mvh
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2012 - 09:21 #1
http://www.gratisimage.dk/image-43A8_50AB3D78.jpg

se her under
der er flere muligheder
m.v.h
Avatar billede kahouadji Nybegynder
20. november 2012 - 19:30 #2
hej,
den hlælper ikke , men hvor er resten af apps,en????ved side af undervisning er to ting : best og gratis og nye version, begge del eksistere ikke ,hvor blev de hen???
mvh
Avatar billede kahouadji Nybegynder
18. januar 2013 - 16:39 #3
problemer er løst