Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
12. januar 2013 - 12:15 Der er 4 kommentarer

iPhone 4S problem haster!

Kære eksperter

Jeg har en iPhone 4s 16 GB, som er låst permanent. Koden er blevet indtastet forkert adskillige gange, og meddelelsen på skærmen siger således:
"iPhone er slået fra - opret forbindelse til iTunes"

Problemet her er, at jeg ikke kan oprette forbindelse til iTunes, da jeg ikke kan indtaste min låsekode.
Der er kun én mulighed tilbage, tænker I nok, og det er vel at gendanne telefonen. Men jeg har ikke backup på mine filer nogen steder, så mit spørgsmål er:

Kan man låse telefonen op uden at gendanne telefonen med iTunes?
Avatar billede jjbirk Nybegynder
12. januar 2013 - 12:55 #1
Nej så er der ikke andre måder :-(
Så kan du kun genskabe den til fabriks indstillinger og så via itunes.
Avatar billede deadman Nybegynder
12. januar 2013 - 15:27 #2
Avatar billede deadman Nybegynder
12. januar 2013 - 15:28 #3
Jeg tror du skal hoppe til punktet "Du har aldrig synkroniseret enheden med iTunes"
Avatar billede TroldNielsen Nybegynder
29. august 2013 - 16:24 #4
Jeg spørger lige videre på tråden da jeg sidder i samme situation og ikke har nogen backup på min iphones billeder.
#3-> hvis jeg vælger " du har aldrig synkroniseret enheden med iTunes" vil tlf så gendannes og jeg beholder mine billeder?