Artikel top billede

Workplace rammer milepæl med to millioner betalende brugere: Nu går Facebooks forretningsløsning i kødet på Teams og Slack

Facebook by Workplace har på lidt over år skabt et markant navn i markedet for samarbejds- og kommunikationsløsninger til virksomheder. Slack og Teams er måske stadig de mest udbredte, men Facebook er nu en konkurrent, der skal tages meget seriøst. Her har du stillingen og Facebooks strategi for at æde sig ind på mere af markedet.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Det kan vi forvente os af Facebooks strategi med Workplace
  • Her er stillingen mellem Workplace, Teams og Slack
  • Her er udfordringerne for Facebooks udbredelse af Workplace
1.127
5:45 min
Facebooks samarbejdsværktøj, Workplace, har nået to millioner betalende brugere.

Det fremgår af de seneste offentliggjorte tal fra selskabet, skriver vores søstermedie Computerworld.com.

Workplace by Facebook blev lanceret i slutningen af 2016 efter en lang beta-periode.

Herfra er det gået stærkt.

Fra begyndelsen har strategien været at målrette Workplace store org

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter