Artikel top billede

Her er seks gode løsninger til help desk fra open source-miljøet

Open source buldrer frem, og der er en lang række muligheder, når det kommer til at understøtte en central funktion som virksomhedens kundeservice. Her er et kig på nogle af de bedste, der er kommet fra open source-miljøet.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Derfor kan det være en god idé at overveje open source-alternativer
  • Udfordringerne med open source
  • Seks af de bedste help desk-løsninger fra open source-miljøet
1.156
6 min
Når it-chefen i dag skal tage beslutninger om ny it-understøttelse af forretningen, er det ikke kun proprietære systemer fra software-kæmper som Microsoft, SAP eller Oracle, men i stigende grad også open source-alternativer at vælge i mellem.

Open source buldrer frem i erhvervslivet, hvor de åbne systemer blandes på kryds og tværs med lukkede systemer i it-miljøerne.

Helpdesk-software, som man kender det fra den danske erhvervssucces Zendesk eller Salesforces Service Cloud, har også fået sine pendanter i open source.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Medarbejderne fik udleveret badetøfler ved indflytningen: Kom med inden for i IBM Danmarks nye topmoderne hovedkontor

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Cyber-gidselforhandler løfter sløret: Sådan undgår du at blive ramt af den frygtede 'double whammy'

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er de 10 bedste arbejdspladser i den danske it-branche

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har Novo sat AI i arbejde: Læs Computerworlds store temanummer om AI i forretningen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tidligere Chr. Hansen-CIO Jens Rasmussen løfter sløret efter exit: Her er mit næste skridt i karrieren