Artikel top billede

Arlas plan for e-commerce er lavpraktisk og gennemførlig: "Vores drøm er, at vi kan lægge et digitalt lag ind i forbrugernes hverdag"

Interview: Digitalisering behøver ikke at være kompliceret og fyldt med kunstig intelligens og automatisering for at fungere. I Arlas digitale afdeling griber man det helt pragmatisk an. "E-commerce er på mange måder stadig umodent, men forventningerne til det er enormt høje;" siger direktør Kåre Berenthz-Nicolaisen.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Sådan griber Arla digitaliseringsagendaen an med pragmatisk tilgang
  • Læs om Arlas nye knap Click&Cook
  • Læs om Arlas prioriteter i forhold til digitaliseringsprojekter
970
5 min
Med over 4.000 opskrifter har Arla placeret sig som en af de førende aktører, når vi skal have inspiration til aftenens måltid eller har glemt, hvordan man smækker frikadellefarsen sammen.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter