Artikel top billede

Fortalt til: Jacob Ø. Wittorff | (Foto: Martin Thorborg)

Mennesker i IT
Udgivet 2. marts 2021 kl. 15.59
Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Få indsigt i, hvordan Dinero har sikret en høj employee netpromoter score under coronakrisen
  • Få forklaringen på hvorfor Martin Thorborg selv valgte at opsøge en coach under nedlukningen
  • Få indsigt i hvordan de forskellige medarbejdergrupper hos Dinero har reageret på hjemmearbejde
690
3:30 min
Vi måler vores ansattes arbejdsglæde via en employee net promotor score, og den har været tårnhøj under corona-krisen. De seneste tre måneder har den været på 96 ud af 100, og jeg har ikke kunne finde frem til nogen virksomhed i verden, der har en højere score.

Men det betyder ikke, at det har været let at komme gennem nedlukningen.

For ved du hvad. Efteråret har været pissesvært. For at sige det mildt.

I foråret sagde jeg, at jeg var glad for, at lockdown ikke skete i en mørk og våd november.

Men den situation endte vi alligevel med at stå i, og det gik, som vi havde forudset. Folk begyndte at blive kede af det, da mørket kom.

Flere mennesker i IT Om mennesker i it


Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter