Jonas

profile picture

Oprettet: 20. maj 2004 kl. 14.16

Niveau: Juniormester

Oprettede spørgsmål: 47

Kommentar skrevet: 198


Se spørgsmål hvor Jonas har deltaget

Spørgsmål oprettet af Jonas

Titel Indlæg Oprettet Seneste aktivitet
Ny router til trådløst netværk (mobilt netværk) Af Jonas i Routere & Switches 12 10/01/201719:33 31/08/201718:02
Nyt batteri til ASUS UX31E (Zenbook) Af Jonas i PC 3 30/12/201609:41 30/12/201610:17
Hjælp til valg af ny trådløs router Af Jonas i Routere & Switches 9 12/09/201610:28 13/09/201611:33
Huawei B315 og B310 Af Jonas i Routere & Switches 2 06/04/201615:25 21/04/201611:49
Trådløs router og mobilt bredbånd Af Jonas i Routere & Switches 6 30/03/201620:07 05/04/201619:47
Hent flere



Premium
Cloud-teknologi sikrede dronningens corona-tale - men DRs CIO Mikkel Müller er slet ikke færdig med cloud endnu
Uden cloud og den rette cloud-strategi havde DR ikke haft samme muligheder eller nye digitale produkter. Det fortæller CIO Mikkel Müller til Computerworld - hvor han også uddyber hvordan han ser resten af it-landskabet bevæge sig mod cloud og hvordan udviklere efterspørger de moderne værktøjer.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.