Avatar billede buls Seniormester
23. september 2017 - 19:19 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Eml igen

Hej.
Jeg har kopier en Windows Live Mail-e-mail over i en mappe på min pc.
Filen hedder Julefrokost.
Jeg har overført mange filer på denne måde,men nogle få kommer til at hedde
_EML-fil (._eml) og ikke Windows Live Mail-e-mail (.eml).
Før stod der f.eks    Julefrokost_.eml og så fjernet jeg _ så den kom til at hedde .eml og så blev den lavet om til en Windows Live Mail-e-mail,men det kan jeg ikke nu.
Nu hedder den bare Julefrokost og ikke andet.
Når jeg prøver at åbne den i den mappe jeg har overført dem til,kan jeg ikke åben denne, men kan godt i Windows Live Mail programmet.
Før i tiden har jeg kunne lave filtypen om fra  _EML-FIL  til  .EML og så lavet den denne filtype om til Windows Live Mail-e-mail,men det kan jeg ikke mere.
Er der nogle der kan hjælpe med dette.  Vil beholde Windows Live Mail programmet.
Hilsen Buls
Avatar billede jalved Ekspert
23. september 2017 - 19:41 #1
Jeg kan ikke helt hitte rundt i forklaringen :-)

Er det fordi, du gerne vil have givet filen Julefrokost .eml-endelsen, men ikke kan gøre det?
Avatar billede buls Seniormester
23. september 2017 - 19:47 #2
Hej.  Jeg skal bare have den lavet om,så jeg kan åben den fra min mappe hvor den ligger.

Jeg skrev forklaringen hvordan den var før og nu.
Avatar billede jalved Ekspert
23. september 2017 - 19:53 #3
Hvis det handler om at få lov til at omdøbe filnavnet:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/654378

Hvis det er fordi filen ikke fra mappen vil åbne sig direkte i dit e-mail-program, så højreklik på den og vælg menuen "Åbn med".
Avatar billede buls Seniormester
23. september 2017 - 20:18 #4
Sådan  mange tak for hjælpen  fedt
Avatar billede jalved Ekspert
23. september 2017 - 20:45 #5
Godt, du fandt ud af det :-)