Avatar billede Marianne Ries Novice
21. maj 2018 - 17:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

docx program

Jeg har problemer med at åbne et docx dokument. Synes ikke google søgning viser nogle muligheder som helst skal være gratis.
Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
21. maj 2018 - 17:40 #1
Avatar billede milter Ekspert
21. maj 2018 - 17:52 #2
Hvilket program bruger du til at forsøge at åbne den .docx-fil?

Hvilken computer og styresystem bruger du, dvs. Windows XP, Windows Vista, Windows 7, eller ....?
Avatar billede Marianne Ries Novice
21. maj 2018 - 17:59 #3
Jeg har windows 10. Har ikke noget office program endnu. Prøver overstående.
Avatar billede Marianne Ries Novice
21. maj 2018 - 18:22 #4
Libre office virker. Mange tak.