Avatar billede Nikolaj Lysemose Praktikant
21. maj 2018 - 18:05 Der er 2 kommentarer

Overførelse af WINDOWS 10

Hej alle.

Jeg har valgt at købe en ny M.2 SSD hardisk og vil nu gerne have KUN windows 10 over på den.

Hvordan gør man det nemmest? :D

Hilsen Nikolaj
Avatar billede INK Ekspert
21. maj 2018 - 18:37 #1
Du laver et usb stik for anden pc, som beskrevet på denne side:
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

Derefter monterer du din nye SSD disk i maskinen og booter op på usb sticken. Afhængig af pc kan du anvende bootmanager (måske F12) eller ændre bootrækkefølgen i BIOS (midlertidigt).

Følg blot anvisning for installation af Windows10. Den formaterer selv og den aktiverer din Windows10 licens automatisk, hvis maskinen allerede har kørt Windows10. Evt. skal du logge på med Microsoft konto for at aktivere.
Avatar billede Nikolaj Lysemose Praktikant
21. maj 2018 - 18:39 #2
Okay tak for svar :D Jeg prøver