Avatar billede fimo Seniormester
16. juli 2018 - 09:46 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Sublink wordpress ?

Hej,
Jeg har en lille wordpress side hvor jeg har lavet nogen menuer, undermenuer,
men kan se at når jeg holder musen henover "under" menuen, så viser den undermenu pilen til venstre og ikke til højre, som jeg ønsker.
Det samme er gældene for selve under menuen, den åbner i venstre side oh ikke i højre side som jeg ønsker...
Jeg ved ikke meget om php eller om det er noget helt andet der skal ændres, men ville gerne have "pilen" samt under menuen til at åbne til højre istedet for til venstre,på min side hvis det kan lade sig gøre ?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juli 2018 - 11:20 #1
den åbner automatisk der, hvor der er mest plads - google chrome og mange andre gør det også.
Avatar billede fimo Seniormester
16. juli 2018 - 11:45 #2
Takker for svaret og kan man på en eller anden måde "tvinge" den til at åbne til højre istedet eller vil det give andre visuelle udfordringer ?
Avatar billede stjans Guru
17. juli 2018 - 09:04 #3
Det kan du givet - med noget css kode.
Avatar billede fimo Seniormester
17. juli 2018 - 10:52 #4
Jamen så må jeg og og lede, læse om det der css kode...
:)
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juli 2018 - 11:26 #5
Side mister så nok mobil-tilpasning, så den kun ser godt på en stor skærm. Men dit valg.
Avatar billede fimo Seniormester
17. juli 2018 - 12:31 #6
ok tak for info, ville kigge lidt på evt et nyt tema, måske det kunne løse det, men tak for jeres forslag..