Avatar billede starfighter55 Novice
16. juli 2018 - 21:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vivotek Camera...

Hej...
Jeg har hele tiden haft mine 2 vivotek cameraer tilsluttet og nemt adgang til dem via browser eller vivoteks app mens jeg er på WI-FI... Igår lavede jeg en update af frimware på det ene camera..... Nu kan jeg sgu ikke se nogen af dem, ikke engang i vivoteks egen software.... Har kun forsøgt at opdatere 1 firmware på det ene af mine 2 cameraer....
Nu er begge ikke tilgængelige....
Jeg kører win 10...
Hvor faen er mine 2 vivtoek cameraer henne... ????
Selvom jeg søger er de væk---...??
De kører POE, Powe Over Ethernet..
Har genstartet, har trukket stik ud.... Hentet app fra Vivotek..
Men de findes ikke i netværket..
Kan det være Router, der har jeg også kigget, selv genstartet til NULSTIL fabriks..... Hmmm--...
Mvh
Lasse..
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2018 - 03:06 #1
det er typisk. opdatere = ødelægge
kan du give den, den gamle firmware igen ?

jeg vil gætte på, at hvis du kobler det fra, med den nye opdate, så virker det andet !?
Avatar billede starfighter55 Novice
17. juli 2018 - 17:54 #2
Hej Sidwave...
Ja øv med den opdate...
Problemet er bare jeg kan ikke finde den på netværket, og endnu mere underligt er at mit andet kamera heller ikke kan findes.... Og det har jeg ikke opdateret...
Jeg tænker lidt der måske er noget i router eller windows som blokere for mig.......
Har nulstillet router, men kan sgu alligevel ikke sen dens mac adress i router...????????????
Nogen gode forslag, den kan vel findes et eller andet sted...
Avatar billede starfighter55 Novice
19. juli 2018 - 20:42 #3
Hej..
Jeg gennemgik alt fra start til slut..... Som enhver dygtig håndværker uden it forstand, startede jeg fra en ende af.... kort og godt, finder min switch med poe brændt af...
Køber en ny over nettet (Komplett.dk)... 2 dage efter en ny, sætter den til.... OK
Alt fungerer, begge kameraer virker.... Feeeedt... Takker eksperten for i svarede, men klarede selv udfordringen...