Avatar billede ZeBa Ekspert
19. september 2018 - 17:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Internetforbindelse

Jeg er på motel i USA og det meste af tiden får jeg meldingen kan ikke connecte selv om det er blevet genstartet. Men min Android finger fint
Avatar billede ZeBa Ekspert
19. september 2018 - 17:02 #1
Og nu vil den ikke sende e-mails
19. september 2018 - 18:17 #2
hvad skriver den
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2018 - 00:01 #3
Med hvilket enhed?
- PC?
- Smartphone?

Hvordan benytter man forbindelse, igennem mobil data eller motel wifi access?
- Mobil data? (Prøv deaktiver automatisk vpn forbindelse, om til manuelt vpn aktivering, opret vpn forbindelse efter man har etableret service eller forbindelse)
- Motel wifi access (Samme procedure ovenpå)
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. september 2018 - 01:56 #4
Hvorfor er knappen til telefonens hotspot inaktiv?
Avatar billede nopsen Ekspert
20. september 2018 - 02:19 #5
ZeBa, hvorfor i alverden svarer du ikke på det folk skriver til dig?
istedet kommer du bare med et nyt spørgsmål, er det en gætteleg?
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. september 2018 - 02:34 #6
Fordi det er det jeg har brug for at vide NU. Det andet kommer senere
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. september 2018 - 02:34 #7
Og jeg har gang i tusindvis af ting
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. september 2018 - 05:40 #8
Har været nødt til at køre på McDonald for at komme på nettet, men vender tilbage
Avatar billede nopsen Ekspert
21. september 2018 - 01:31 #9
#2 og #3

god fornøjelse med ham her :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
21. oktober 2018 - 20:41 #10
Ingen af jeres råd hjalp desværre. Den sidste uge i USA kunne jeg overhovedet ikke komme på nettet, selv om jeg boede på 3 forskellige moteller