Avatar billede ZeBa Ekspert
19. september 2018 - 17:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke importerer billeder fra kamera

Forbinder med USB, men kan simpelthen ikke se kameraet
Avatar billede INK Ekspert
19. september 2018 - 19:05 #1
Har du prøvet at sætte SD kortet direkte i PC'en evt. med en adaptor?
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2018 - 00:13 #2
Sket før?
Fejlkoder?

- Prøv evt. kigge på kamera indst. hvordan det skal agere, når man benytter usb tilslutning.
- Evt. opdater kamera software.

* Hvis du har driver & software drivers gemt i pc.
- Fjern pci-bus driver fra Enhedshåndtering, via system-drivers. Afvent besked om at genstarte, klar til genstarte følg anvisning (forbehold, at du har Driver og Software installationer gemt under mapper eller under Overførsler, hvis du får brug for det, just in case).
Dette vil tvinge dit pc med finde helt om på dine driver på systemet på frisk.
Avatar billede kurtba Ekspert
20. september 2018 - 00:25 #3
Prøv at se på  din tlf når du laver forbindelsen. På nogle telefoner kommer der en boks frem, hvor man skal godkende forbindelsesmetoden. Hvis ikke man gør det, dukker tlf. ikke op på pc.en.
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. september 2018 - 05:43 #4
#2: Det er vist for teknisk for mig. Forleden lykkedes det for mig, men jeg kan desværre ikke huske, hvad jeg gjorde.
#3: Jeg laver ikke forbindelsen.
Avatar billede kurtba Ekspert
21. september 2018 - 00:33 #5
Hvad mener du med, at du ikke laver forbindelsen? Det er når du forbinder telefonen med computeren med et usb kabel, at du skal se på telefonen for evt. at godkende en forbindelse.
Avatar billede nopsen Ekspert
21. september 2018 - 20:28 #6
synes ærlig talt ikke denne bruger fortjener hjælp

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1025288
Avatar billede INK Ekspert
21. september 2018 - 21:03 #7
Kører du Windows 10?
Bruger du det indbyggede billedprogram “billeder” til at hente billeder fra kameraet?
Hvilket kamera?
Har du prøvet #1?