Avatar billede 450025 Ekspert
16. november 2018 - 06:51 Der er 6 kommentarer

Hvordan fjernes Søppel fra Win10.

Nå har der vert ny oppdatering helt normalt, dem blir ikke ferdig noen gang alt har gått fint å Takk for det, unntatt disse forbaskede Fliser ved start. Vet ikke hva nytte dem gjør?

Har fjernet dem nå minst 4 gange, dem kommer bare igjen og igjen, er der noen  som vett hvordan jeg kan bli kvitt dette søpla, det er for meg en plage.
Takk for hjelpen.
Arne
Avatar billede Slater Ekspert
16. november 2018 - 07:27 #1
Fliser? Affald? Kan du være mere præcis?

Hvad er det du vil have væk?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. november 2018 - 08:35 #2
Avatar billede 450025 Ekspert
16. november 2018 - 10:12 #3
#1 Slater presis ja skal sjekke claes57. Du den tror jeg på, men til deg ikke altid kjerringa gjør som jeg seier heller kan være bry dette også.,

Jo disse fliser bruker Microsoft til å prakke på alt mulig bare for og vise seg frem og vil inponere folk noe skitt hverken du eller jeg vil ha. Fjern dette er svaret.

Jeg hadde det ryddig ved start der er ca 50 fliser å minst 10 er søppel CCleaner tar knekken på dette SLETT herlig.
Men disse store firkanter ved siden av kan nok gjøres mindre jeg vet det men feiekosten CCleaner tar ikke dem. Takk claes57 du redda dagen min du.
Arne.

om ting som jeg ikke er interesert i
Avatar billede 450025 Ekspert
17. november 2018 - 11:13 #4
Jeg hadde opp dette spørsmål her angående flise som Win10 tvinger på meg etter siste oppdatring, jeg har deativert dem, jeg har fulgt råd tul claes57,  kom igjen Slater eller andre jeg hater deisse, vet ikke og ser ikke noen fornuft i disse fliser.

Må jeg gå bakk til Klasisk visning eller finnes der nor som har en ide, dette er rett og slett Søppel Microsoft tvinger på os Takk for flere svar om noen vet.
Denest god Helg alle samen. Arne.
https://ibb.co/gJfuc0
Avatar billede claes57 Ekspert
17. november 2018 - 12:02 #5
ClassicShell startmenu i win10? http://www.classicshell.net/
Avatar billede 450025 Ekspert
17. november 2018 - 13:05 #6
Takk claes57 skal prøve denne lidt mulig dette funker, det var ikke slik før men kom med siste oppdatering Takk så langt og God helg til deg, Godt du stiller opp for en gammal stakker hei Då.
Arne