Avatar billede Bubbe Novice
19. marts 2019 - 19:32 Der er 2 løsninger

Gendanne Huawei P20 lite

Hej.
Min søn har en Huawei P20 lite mobiltelefon, hvor han har fået aktiveret "‘Muligheder for Udviklere". (Pilfinger + internet.)
Jeg ved ikke om det er godt eller skidt, men hvordan deaktiverer man denne funktion igen.?
Kan han komme til at "ødelægge" noget i denne indstilling.?
Hvis man "gendanner til fabriksindstillinger" vil denne funktion så være deaktiveret igen.?
Avatar billede klaudi Ekspert
19. marts 2019 - 19:52 #1
Du åbner Indstillinger, derefter Muligheder for Udviklere og trykker på "kontakten" oppe til højre, så bliver punktet skjult igen!
Avatar billede posten Ekspert
20. marts 2019 - 09:13 #2