Avatar billede JesperBondesen Praktikant
20. marts 2019 - 06:21 Der er 2 kommentarer

Feedback på design

Jeg har stået for strukturen og designet af http://måltidskasse.com, som jeg synes er kommet godt i mål med. Her kan man få et overblik over måltidskasser på markedet herhjemme.

Jeg er dog lidt usikker på om jeg mangler nogle vinkler ift. søgning. Altså har jeg de rigtige kategorier, som man vil søge efter og vil det evt. give mening med et søgefelt på siden? Eller vil det blot forstyrre?
Avatar billede Slater Ekspert
20. marts 2019 - 07:57 #1
Du skal nok teste den lidt mere på mobil - der er mange fejl og problemer.
Bl.a. de grønne knapper går ind i hinanden, dine brødtekster har ingen margin og går helt til kanten af skærmen, din linkliste er alt for tæt og umulig at ramme ordentligt med fingre på mindre mobilskærme, osv.

Men nej, jeg ser umiddelbart ingen grund til at have en søgefunktion. Med så få sider, ville det bare være svært at give brugbare resultater.

Der er nogle få stavefejl som kunne findes af en stavekontrol, f.eks. "ingridienser", "besværret". Synd ikke lige at fikse det.

Og så er hele topbanneret med spækkebrættet i baggrunden bare ikke egnet til folk med den mindste smule synsvanskeligheder. Hvid tekst i lille font på en billedebaggrund? Umuligt at læse for svagtseende.
Avatar billede nopsen Ekspert
22. marts 2019 - 18:51 #2
endnu en "skjult" reklame?