20. september 2019 - 12:42 Der er 7 kommentarer

Chrome fjernskrivebord

Hej forsøger mig med Chrome Fjernskrivebord
kan se at de er tilføjet til goolge browseren

men kan ikke få det sat op

får denne  når jeg forsøger at få det sat op.

#Det lader til at tage længere tid end forventet. Tjek, om installationsprogrammet afventer en handling fra dig. Du kan prøve at vente lidt endnu eller genstarte installationsprogrammet på statusbjælken eller i mappen Downloads.!!!
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. september 2019 - 13:01 #1
Avatar billede ole_madsen Ekspert
20. september 2019 - 13:40 #2
Det tyder på du ikke får downloaded eller startet den MSI fil der skal bruges.

Jeg har netop sat det op på en Win10 maskine i DK, og en Win7 maskine i NO - fungerede perfekt, så der er ikke nogen tjeneste der er ude af drift.
20. september 2019 - 19:18 #3
Den henter msi fil
Den ligger i download mappen
Men det går i stå undervejs
Tager lige en test på en anden pc
Avatar billede oscarkogi2007 Juniormester
21. september 2019 - 21:09 #4
Det har jeg ingen anelse om hvad kunne være der tror jeg du skal høre på de andre:)
25. september 2019 - 21:07 #5
Har netop fået det sat op på den bærebare med forbindelse fra min telefon virker perfekt.
men har problemer på en stationær.
Der må være en blokering. her tænker jeg at det måske er min antivirus
det må jeg se på. Det er nemlig ikke den samme av jeg har på de to maskiner.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. september 2019 - 21:22 #6
Det er i hvert fald en sandsynlig mulighed - de fleste antivirus programmer kan du slå fra kortvarigt for at teste, ved at højreklikke på ikonet i "systray" og finde den rette "sleep/silent" funktion.
26. september 2019 - 07:22 #7
Så er det fikset :-)
Loggede ud af min google konto på arbejde
Og ind med min egen.
Og startede install. Igen blev bedt om genstart wupti
Så nu har jeg min egen og mit arb. Pc på min konto..
Go da der uee. .......