Avatar billede Steen Novice
21. september 2019 - 17:18 Der er 2 kommentarer

Synkronisering mellem webmail (one.com), laptop og Android

Har brug for kyndig assistance. Har brug for at synkroniserer mine e-mail, kalender samt navnedatabase mellem webmail, som jeg har i one.com, min Laptop hvor jeg anvender Outlook 2016 og min Android.
Jeg synkroniserer fint e-mail, men navne og kalender følger ikke med. Hvad gør jeg forkert.
One.com yder ikke denne service. Kan nogen guide mig til hvordan jeg laver mit setup?
Er det i one.com webmail jeg skal lave setup, eller i mit outlook på min laptop?

MVH
Steen
Avatar billede puren Ekspert
21. september 2019 - 20:22 #1
mail delen kan du sagtens gøre med Imap protokollen på one.com men er 99,9 % sikker på at one.com ikke understørter kalender og kontakter..

jeg havde nok kigget på google apps for work, og ja det er en betalings løsning men den virker og koster kun 5,20€ pr e-mail adr pr mdr
og så er der en BONUS ved det du slipper for en latterlig bente773jensenKomma2@gmail.com så selv om din mail ikke hedder @gmail.com er det stadig en fuld gmail på alle måder og verker lortet ikke så ring til google 80 60 31 48
Avatar billede Steen Novice
23. september 2019 - 08:13 #2
Jeg anvender kun outlook på min pc/laptop, kendr ikke "work"??
Er der nogen der kender til "Exchange Synch server"?  Kan dette anvendes til synkronisering og i så fald, hvordan?