Avatar billede fjorbak Seniormester
05. juli 2020 - 12:26 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Dropbox

Hejsa gutter

Hvordan kan man ophæve synkronisering i dropbox, syntes jeg har været rundt om alt
Fjorbak
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. juli 2020 - 12:50 #1
Avatar billede fjorbak Seniormester
05. juli 2020 - 12:58 #2
Hejsa Erik
Jeg skal ikke slette dropbox, men kun synkroniseringen tidlige var der mulighed i at kunne klikke på mappen og så ophæve synkroniseringen, det er det jeg vil ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2020 - 12:59 #3
klik på dropbox-ikon i systembakken, klik så på din ikon (top højre i den åbnede menu)  og vælg
1) afbryd synkronisering midlertidigt - eller
2) præferencer, generelt, fjern hak i 'start dropbox ved start af system' og derefter genstart (så synkroniserer den ikke før du sætter hak igen og genstarter win)
Avatar billede ErikHg Ekspert
05. juli 2020 - 14:12 #4
#2 Det var også kun et forslag. Jeg beskæftiger mig ikke med billeder, så jeg kender ikke proceduren, men det ser ud til at claes57 er inde i sagerne :-)
Avatar billede fjorbak Seniormester
05. juli 2020 - 14:31 #5
Systembakke hvor ?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2020 - 14:35 #6
Systembakken er de små ikoner bund/højre på Windows skærm. Dropbox ikonet er en 'åben papkasse'
Avatar billede fjorbak Seniormester
05. juli 2020 - 14:45 #7
der kommer et rød kryds, men er der ikke et mere generelt sted, det med præferencer ser jeg ikke for det må være der det sker
Avatar billede fjorbak Seniormester
05. juli 2020 - 14:50 #8
Tusinde Tak har vi ikke point mere ?

Så skal du have mangetak
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2020 - 15:08 #9
præferencer er her:
https://www.dropbox.com/s/is2edx1myp6xcvy/image087.jpg?dl=0

og den ser ud som
https://www.dropbox.com/s/n0ueihg073a23q9/image088.jpg?dl=0
(nyt vindue) der er top/højre en synkronisering, hvor du kan slå til/fra på enkelte mapper (har aldrig brugt selv)

FYI: windows baggrundsbillede er med hår fra Jennifer Aniston ;)