18. september 2020 - 14:02 Der er 5 kommentarer

Søger en til at lave hjemmeside med webcamera.

Hej. Jeg søger en til at strikke en porno hjemmeside med webcamera?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. september 2020 - 09:38 #1
hvad er der galt med https://onlyfans.com/ ?
19. september 2020 - 10:58 #2
Ikke meget, alletiders ide;). Men jeg vil prøve mit eget:).
Avatar billede claes57 Ekspert
19. september 2020 - 11:21 #3
eget kræver sindssygt meget med hensyn til sikkerhed (datasikkerhed, pengehåndtering, hacking af videostreams osv), så det er reelt umuligt med mindre du har en meget stor pengekasse med. Selv de store bliver hacket, da det netop er denne type sider som hackere ofte går efter, for bla at få noget snavs på brugere at sitet.
19. september 2020 - 12:14 #4
Hvilke sum taler vi om?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. september 2020 - 14:13 #5
Det er svært at sætte et beløb på. Med siden er jo ikke til noget uden kunder, så et reklamebudget på den dyre side af 1 mill usd, og nok tilsvarende i udvikling og drift/vedligehold. Når der så er mange kunder, så kan du få lidt ekstra indtægt via reklamer, men for mange, og folk stopper helt.