Avatar billede kfec Seniormester
05. marts 2021 - 16:27 Der er 1 kommentar og
5 løsninger

Windows 10 pro nøgle på ny pc.

Hej Jeg har samlet en helt ny pc, kan jeg godt bruge/flytte min Windows 10 pro nøgle, office 2019 plus nøgle og min Norton antivirus nøgle over på min nye pc?
Avatar billede poko1 Ekspert
05. marts 2021 - 16:47 #1
Hvilken type nøgle har du til Windows
Prøv at åbne cmd og skriv  slmgr -dli
https://ibb.co/wgCGRjj
Avatar billede kfec Seniormester
05. marts 2021 - 17:01 #2
Der står noget RETAIL channel
og Delvis produktnøgle: 3V66T
de er købt på livekort mener jeg.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. marts 2021 - 17:11 #3
Hvis det står til troende kan du godt flytte til en anden PC.
Den største forskel mellem OEM og detail er, at OEM-licensen ikke tillader flytning af operativsystemet til en anden computer, når det er installeret.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. marts 2021 - 17:25 #4
Avatar billede poko1 Ekspert
05. marts 2021 - 18:26 #5
Find din Licensnøgle. Hvis du ikke har nøglen på skrift.
Tryk på Windowstasten + X Vælg  Windows PowerShell (Admin)
Indsæt.  wmic path SoftwarelicensingService get OA3xOriginalProductKey  tryk ok.
https://ibb.co/pxPBfRF
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2021 - 10:02 #6
Der er ingen behov for at flytte noget som helst, for hvis du har alle produktnøgle på den købte konto, kan du sagtens installere på nyt og aktivere produktet over det nye pc.
Hvad angår Windows 10 Pro. Ja, hvis allerede har aktiveret med din Microsoft konto, så er det bare med at logge ind til din Microsoft konto på Windows 10, og vil sikkert skifte til Windows 10 Pro meget snart.
For Norton og Office 2019, kig på din konto hvor du fik license fra, for her kan du logge ind til din konto og hente dem på nyt og installere dem.

Hvad angår delvis produktnøgle "3V66T" ser ud til ikke være ægte produktnøgle. Køb dig Windows 10 opgradering via Microsoft Store fra startmenu, søg Windows 10, og vil præsentere dig Windows 10 Pro opgradering. Køb dig opgraderings-licensen og ret billiger end fuld ud Windows 10 Pro license. Heheh....