Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2021 - 13:27 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Mus virker ikke - Logitech Windows 10

Pludselig holder min pegeplade og mus op at virke.
Klikker Fn-F3 og så virker pladen, men musen virker ikke.
Hvad gør jeg??
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2021 - 13:30 #1
USB tingesten sidder fint i
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2021 - 13:56 #2
Nå, så virker den pludselig - uden at jeg har gjort noget???????????
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2021 - 15:40 #3
Og computeren er ikke blevet genstartet helt fra bunden i mellemtiden?
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2021 - 18:29 #4
Du bør kun ændre denne indstilling, hvis du har problemer med en USB-enhed i Windows. Hvis dine USB-enheder fungerer korrekt, er der ingen grund til at deaktivere USB-suspension.

Denne indstilling er en del af strømstyringsindstillingerne på Windows. Uanset om du bruger Windows 7, 8 eller 10, skal du ændre det fra kontrolpanelets strømplan.

Bemærk: Dette er med forevisning af 'Kategori'.
Gå til Kontrolpanel> Hardware og lyd> Strømstyring.

Bemærk: Dette er med forevisning af 'Store ikoner'.
Gå til Kontrolpanel> Strømstyring.

-Klik på den blå tekst med følgende bemærkning 'Skift planindstillinger' til højre for den strømplan, du bruger. Windows bruger den balancerede plan som standard, og du behøver sandsynligvis ikke ændre strømplaner. Men hvis du regelmæssigt skifter strømplaner, skal du ændre denne indstilling for hver strømplan, du bruger.

Klik på blå tekst igen med følgende bemærkning 'Skift avanceret strømindstillinger' her for at åbne vinduet avancerede indstillinger.

Rul ned og find indstillingen 'USB-indstillinger' i listen over avancerede strømindstillinger. Udvid dette afsnit og indstil 'USB-selektiv suspenderingsindstilling' til 'Deaktiveret'.

Klik på 'OK' for at gemme dine indstillinger. Fra nu af vil Windows ikke automatisk suspendere eventuelle tilsluttede USB-enheder.

Hvis du vil skifte tilbage til standardindstillingerne og have Windows suspenderet USB-enheder for at spare strøm i fremtiden, skal du bare vende tilbage til dette vindue og indstille 'USB selektiv suspenderingsindstilling' mulighed tilbage til 'Aktiv'.
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2021 - 23:20 #5
#3; Nej
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juli 2021 - 23:23 #6
#4: Men jeg har ingen problemer med  USB-enheden. Den bipper pænt, når jeg stikker usb-stikker i eller trækker det ud.
Men nu virker det heldigvis. Kan ikke fordrage at bruge den skide plade.
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. oktober 2021 - 01:53 #7
Min IT-mand fiksede det igår, aner ikke, hvad han gjorde.
Men tak for alle kommentarerne :)