Avatar billede ZeBa Ekspert
12. oktober 2021 - 19:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Teams-møde: Mit kamera kan ikke slås til

Jeg skulle deltage i et Microsoft Teams-møde i dag, men fik at vide, at mit kamera ikke var slået til, og knappen til at slå det til var inaktiv.
Hvad er der NU galt? NU fordi der dårlig nok går en dag uden at jeg jeg har problemer med den skide pc :(
Længes tilbage til dengang vi brugte en Brother med slettebånd :)
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2021 - 20:51 #1
Jeg aner ikke hvad "Brother med slettehånd", og er mere end villigt til at høre mere om dette.

Er der nogen som gerne vil deltage i Microsoft Teams, er dette møde indkaldet, så vi kan finde ud af det sammen.

https://teams.live.com/meet/94439101888924

Alle er velkommen til at deltage, så vi kan have mindre måde arrangeret fra dit spørgsmål tråde fra Eksperten.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2021 - 21:25 #2
Ja, der sker ikke rigtig meget reaktion med mødet, lukker mødet.
✌😂😁

Er der en oplysning om du har installeret kamera driver til dit computer / bærbar?
Hvilket model er det?
Avatar billede falster Ekspert
12. oktober 2021 - 21:40 #3
For hyggens skyld ang.

Jeg aner ikke hvad "Brother med slettehånd", og er mere end villigt til at høre mere om dette.:

https://www.youtube.com/watch?v=t1lQAEio9R0
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2021 - 21:43 #4
Aha, jeg har set det før. Men husker mere mekaniske skrivemaskiner mere ✌🤣😂
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2021 - 14:32 #5
Vi aldrig en besked fra dig om dette, vil du give nogen lyd fra dig, om du fik det til at virke mv.?
Avatar billede supportsiden Professor
13. oktober 2021 - 19:39 #6
Tjek om Teams har rettigheder til at bruge Kamera
Kør et testopkald i Teams
Win10 - Indstillinger - Beskyttelse af personlige oplysninger
Dit antivirus program kan have blokeret for brug af kamera
Kamera kan være slået fra i BIOS
Test dit webcam her https://da.webcamtests.com/
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. oktober 2021 - 01:47 #7
Min IT-mand fiksede det, aner ikke, hvad han gjode.
Men tak for alle kommentarerne :)
Avatar billede Sven Caning Novice
08. februar 2022 - 08:00 #8
Hvis man f.eks har et kamera der har sådan en manuel lukke linse som man kan dreje på så der glider en skærm ned foran linsen som på dette kamera:
https://headsetshop.dk/shop/studio-p5-2129p.html
Så har jeg oplevet at nogle kameraer lukker for kamera delingen med pc. Så skal man bare lige dreje på linsen, så den åbner "øjet" igen:.