Avatar billede jayjay89 Nybegynder
28. marts 2011 - 14:59 Der er 11 kommentarer

Download af Adobe Flash Player

Jeg har en:
PC med Windows 7 Professional N med Serv.Pk 1, 32 bit
Internet Explorer 9
Amd Athlon 2,61 Ghz
2 GB Ram
Windows Essential + Super antispyware Prof.

Jeg har nu gentagne gange prøvet at downloade den nyeste version af Flash Player, jeg har prøvet alt muligt som Adobe foreslår i deres trubbelshoting, jeg har husket at afinstallere tidligere versioner, jeg hart slået Win Essential og antispyware fra under download, jeg har fået shockvave downloadet !!
Så hjælp ønskes !!
Avatar billede Vandreren Novice
28. marts 2011 - 16:20 #1
Prøv at downloade offline-installeren og installer fra den.

FireFox, Chorme (et al): http://fpdownload.adobe.com/get/flashplayer/current/install_flash_player.exe

Internet Explorer (ActiveX): http://fpdownload.adobe.com/get/flashplayer/current/install_flash_player_ax.exe
28. marts 2011 - 18:40 #2
... og du må ikke bruge (64Bit) versionen af IE ...
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
29. marts 2011 - 13:11 #3
Avatar billede jayjay89 Nybegynder
29. marts 2011 - 16:13 #4
Foreløbig Tak for forslag, får ikke tid til at prøve det før imorgen, I skal nok høre nærmere om der var noget af det der virkede.
Avatar billede jayjay89 Nybegynder
31. marts 2011 - 14:36 #5
TJA !!!

Jeg har prøvet de forskellige foreslag i er kommet med, og jeg kan godt få den downloadet, jeg kan ogse se at den ligger inde
under programmer aller øverst sammen med de andre Adobe prog.
MEN den virker ikke !!!!!!!!! hvad kan jeg gøre / prøve nu ???
Avatar billede Vandreren Novice
03. april 2011 - 14:22 #6
Prøv med en anden browser.
Avatar billede jayjay89 Nybegynder
03. april 2011 - 15:37 #7
Hej Vanderen
Ja det kunne være en mulighed, men jeg kan se andetsteds under Flash at andre også har problemer med den nye version ikke virker.
Så jeg afventer lige og sender en mail imorgen til Adobe med et ?
om hvorfor den ikke virker.
Avatar billede Flyttefirma Nybegynder
05. april 2011 - 22:50 #8
Hej.

Du kan også prøve af tjekke adobe's hjemmeside ud, de har svar på det meste der...

MVH Thomas Mortensen
www.flyttefirmaet.dk
Avatar billede jayjay89 Nybegynder
11. april 2011 - 14:39 #9
Hej til jer alle
Tak for alle de forskellige foreslag, det viste sig at jeg heller ikke kunne få min JAVA til at virke, den lå også inde på PC men virkede ikke.
Løsningen var følgende for begge dele:
Gå ind i Kontrolpanel
gå ind i internetindstillinger
gå op og tryk på avanceret
tryk på nulstil !!
i kan senere sætte tjek mærker i boxe hvis i har specille præferencer.
og så virker både min Flash og Java !!!!!!!!!!!!!!!
Så prøv det hvis i skulle have samme problemer.
Avatar billede anjadk Nybegynder
30. august 2011 - 08:51 #10
Hej Alle,

Min flashplayer virkede pludselig ikke og heller ikke java. Så jeg kiggede rundt på de forskellige tråde. Og her fandt jeg så et svar som virkede. #9. Så tak for hjælpen.
Avatar billede dødsbo Hjælpen Praktikant
23. september 2017 - 20:12 #11
Hej med dig.

Har også selv samme problem, det er simpelthen ikke til at finde ud af, har gennemsøgt adobe´s hjemmeside, men intet er at finde, kan man evt. bruge et alternativt program?
Med venlig hilsen Michael Holst
https://dodsbo-hjelpen.dk/