1 / 13
Du kan indstille alarmer, som advarer dig, hvis noget i et bibliotek eller et specifikt dokument er blevet ændret.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
2 / 13
Når du har indstillet en alarm, kan du tilføje oplysninger såsom titel og om du foretrækker at modtage alarmen som e-mail eller sms.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
3 / 13
En SharePoint-alarm i Outlook.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
4 / 13
Nogen gange er der brug for at se flere oplysninger om items i et bibliotek, end hvad SharePoint viser som standard.
Vælg fanebladet Library fra Library Tools på Båndet og klik herefter på Create Column.
Det åbner den dialogboks, der vises på næste galleriside.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
5 / 13
Du kan tilføje en dropdown-liste med valgmuligheder om items status og herefter føje disse oplysninger til items i et bibliotek.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
6 / 13
Du kan åbne SharePoint i Stifinder som enhver anden disk på dit filsystem.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
.
7 / 13
Du kan lave data fra Excel 2010 om til en SharePoint-liste. Vælg More Options fra menuen Site Actions og klik herefter på Import Spreadsheet fra sektionen List.
Klik her på knappen Create.
Det åbner det vindue, der vises på næste galleriside.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
8 / 13
Du kan indtaste et nyt navn til de Excel-data, du henter ind i SharePoint og give dem en beskrivelse.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
9 / 13
Du kan vælge hvilket interval af Excel-celler, du ønsker at inkludere i din SharePoint-liste.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
10 / 13
Når dine Excel-data er importeret, ser de sådan her ud som SharePoint-liste.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
11 / 13
Du kan bruge en hovedkalender til hele dit team, der indeholder oplysninger fra op til 10 kalendere, der ligger dybere i SharePoint-hierarkiet.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
12 / 13
SharePoint skal bruge nogle oplysninger for at oprette en hovedkalender heriblandt navne og webadresser på de kalendere, der skal inkluderes.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard
13 / 13
Sådan ser hovedkalenderen ud i SharePoint, når du er færdig med at oprette den.
Skrevet af Computerworld News Service/Jonathan Hassel.
Oversat af Thomas Bøndergaard