Kursus i Digital strategi
Arbejder du med online markedsføring, og vil du gerne lære, hvordan du kan gå mere strategisk til værks? På dette dagskursus lærer du, hvordan du skaber gode, målbare resultater på tværs af alle jeres digitale kanaler. Du vil også blive klædt på til at kunne udvikle en ny digital strategi på egen hånd, så du kan sikre værdi på bundlinjen.
Undervejs på kurset får du erfaring med hele processen lige fra strategi til effektmåling, så du efterfølgende kan sikre, at dit arbejde skaber gode resultater. Du vil opnå en solid forståelse for arbejdet med kunderejsen, så du kan skabe relevante kundeoplevelser på tværs af jeres digitale platforme.
Du vil også lære, hvordan du fastsætter vigtige KPI'er, og hvordan du kan måle effekten af dit arbejde. Som en del af kurset vil vi også introducere dig til, hvordan du kan sammensætte det rigtige team, samt hvordan du sikrer et godt og profitabelt samarbejde med eksterne bureauer.
Det får du ud af kurset
- Optimer din digitale indsats med en sammenhængende strategi
- Forstå kunderejsen og skab gode kundeoplevelser på digitale platforme
- Fastlæg relevante KPI'er og mål effektivt ROI
Målgruppe
Dette kursus er for dig, der arbejder med digital markedsføring og gerne vil lære, hvordan du udvikler en solid digital strategi fra bunden. Det er for dig, der vil udvikle en strategi, der spiller sammen med jeres overordnede markedsføringsstrategi, så du kan sikre gode resultater – hele vejen rundt.
Forudsætninger
Kurset i Digital strategi er et grundkursus. Det kræver derfor intet forudgående kendskab til digital strategiudvikling. Dette kursus er for dig, som gerne vil arbejde professionelt med online markedsføring og digital strategiudvikling.
Kurset kræver ingen forudgående viden om digital strategiudvikling.
Kursusindhold
I løbet af kurset bliver du præsenteret for relevante værktøjer, så du bliver i stand til at kunne arbejde målrettet med digital strategi. Gennem forskellige øvelser får du hands-on erfaring med selv at arbejde med strategiudvikling.
Kursusudbytte:
- Efter kurset har du fået en god forståelse for, hvordan du optimerer jeres digitale indsats med en klar digital strategi, der hænger sammen med jeres overordnede forretningsstrategi
- Du har lært at udforme en digital strategi på tværs af de digitale platforme og lært, hvordan I binder de forskellige platforme sammen
- Du har opnået viden om kunderejsen og lært at tale direkte til jeres målgruppe, så I skaber gode kundeoplevelser på tværs af de digitale kanaler
- Du ved, hvordan du fastsætter relevante KPI’er og et realistisk budget for jeres digitale markedsføring
- Du har fået konkret erfaring med at analysere og måle effekten af jeres arbejde, så I kan påvise en positiv ROI
- Du har fået praktisk erfaring med en række værktøjer, der er uundværlige i arbejdet med digital strategi, bl.a. udarbejdelse af kunderejser, målgruppe- og søgeordsanalyser, digital annoncering samt trafikmåling i Google Analytics
- Du har lært at tale samme sprog som bureauerne og er dermed klar til at optimere samarbejdet
Har du spørgsmål?
Kontakt os gerne på telefon 77 300 123, så hjælper vi dig gerne videre.
Vi sidder klar ved telefonen alle hverdage fra 08-16.
Du er også velkommen til at kontakte os på kurser@cw.dk.
Kursusdatoer
Dato | Tid | Sted | Status | Pris |
---|---|---|---|---|
29-01-2024 | 09:00 - 15:30 | Søborg | Ledige pladser | 3.995 kr. |
09-02-2024 | 09:00 - 15:30 | Søborg | Ledige pladser | 3.995 kr. |
26-02-2024 | 09:00 - 15:30 | Århus C | Ledige pladser | 3.995 kr. |
22-03-2024 | 09:00 - 15:30 | Søborg | Ledige pladser | 3.995 kr. |
18-04-2024 | 09:00 - 15:30 | Århus C | Ledige pladser | 3.995 kr. |
07-05-2024 | 09:00 - 15:30 | Søborg | Ledige pladser | 3.995 kr. |