Avatar billede anba Mester
21. november 2016 - 09:51 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Wifi har ikke gyldig ip- konfiguration

Efter et par opdateringer fungerer min nye Hp bærbare ( fra i sommer) ikke på internettet. Jeg kan ikke komme på internettet mere ( efter et par opdateringer fra hp hjælpesiden). Der skrives: ugyldig IP-konfiguration (106) . Wifi har ikke en gyldig IP-konfiguration. Der er forbindelse - men der kan ikke fås adgang til noget på nettet! Jeg har windows 10. Det skal også siges at jeg er på trådløs forbindelse til stofanet via mine øvrige pc/ipads. Så det er ikke forbindelsen til stofanet, den er gal med.
Er der mon nogen der kan hjælpe mig ? Meget gerne en ikke altfor teknisk forklaring.
Jeg tænkte at måske en systemgendannelse kunne løse problemet - men det kan jeg heller ikke finde ud af på windows 10 ?

Mvh
Anette
Avatar billede INK Ekspert
21. november 2016 - 10:44 #1
Avatar billede Uvanga Ekspert
21. november 2016 - 13:25 #2
Systemgendannelse:
START("vindue" helt ude til venstre i bunden af skærm) - KØR - Åbn:  rstrui
(rstrui skriver du i det hvide blanke felt)
Så kommer gendannelses menu frem.
Avatar billede anba Mester
05. december 2016 - 12:36 #3
der var en fejl fra stofanet.
Avatar billede INK Ekspert
05. december 2016 - 13:08 #4
Kunne du oplyse lidt om fejlen, når øvrige pc og iPads virkede?
Avatar billede anba Mester
05. december 2016 - 13:30 #5
Til ink
Jo, men det viste sig lidt senere at jeg heller ikke kunne komme på nettet via min stationære pc og ipad og andre med stofanetforbindelse havde haft samme problem. Problemet løste sig selv senere.