Avatar billede scoredyr Nybegynder
01. august 2002 - 23:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hardware test program......

Jeg mangler et program der kan teste alle hardware delene i computeren...... fra A-Z dvs. RAM,MAINBOARD,HARDDISK m.m. det skal være noget der kan startes på en boot disk og køre i loop/24 timers test. hr prøvet checkit.... men ved ikke om der er en ny ver. der kan vise nye CPU/RAM hastigheder. Er der nogen i lille DK der forhandler sådan nogle programmer?
Avatar billede been Nybegynder
01. august 2002 - 23:59 #1
Prøv www.drhardware.de måske det kan bruges, jeg kender det ikke helt til bunds. Ligger både i en Windows og en dos udgave.
Avatar billede pentium4 Juniormester
02. august 2002 - 02:27 #2
Her kan du DL standard-udgaven som er gratis:

http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. august 2002 - 09:01 #3
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2002 - 10:23 #4
ja sisoftware er godt, ellers er der også nogle gode test programmer på denne måneds DVD der følger med Privat Computer
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. august 2002 - 10:59 #5
man behøver såmænd ikke at købe et blad for at få testprogrammer der er ganske gratis, se her http://www.freshdevices.com/

Bruger dem selv og de fungerer fint.
Avatar billede scoredyr Nybegynder
05. august 2002 - 09:12 #6
Jeg ved det godt......... Det må ikke være et Windows program.... Og DR.HARDWARE er ikke tilstrækkeligt. Man kan ikke lave en burnin test. Lige nu bruger jeg et program der hedder the troubleshooter. der kan man, men den kan ikke finde ud af de nye hastigheder på CPU, RAM m.m. det skal også kunne være på en diskette (1,44) DR.HARDWARE kunne kun være på en diskette hvis man slætter de filer man ikke har brug for.
Avatar billede been Nybegynder
05. august 2002 - 16:24 #7
ingen bedre bud herfra desværre...
Avatar billede scoredyr Nybegynder
12. august 2002 - 09:58 #8
Spørgsmål afsluttet......... versgo´ retaxes du får points for linket til sandra som jeg bruger her hjemme :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. august 2002 - 10:56 #9
hmm, så vidt jeg kan se var det pentium4 der kom med linket til Sandra, er vi enige?
Avatar billede scoredyr Nybegynder
13. august 2002 - 08:14 #10
hmmmmmmm. yup finder i ud af det????
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. august 2002 - 09:49 #11
jada, han har ikke reageret, så nu sætter jeg det i gang
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. august 2002 - 09:51 #12
Avatar billede pentium4 Juniormester
13. august 2002 - 16:55 #13
Ja, man har jo andet end Pc'en der skal passes...    Men jeg har lagt et svar i det spørgsmål der bliver henvist til...
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. august 2002 - 19:09 #14
jeg ved godt at du er en travl mand ;o)